Gå til innhold

Det var også en kommentar og få!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

samboer kom hjem, og jeg hadde litt dårlig samvittighet fordi jeg ikke hadde gjort noenting her idag.. ikke stabla om oppvasken eller rydda eller noe. men har så sinnsykt vondt i ryggen!! og går med maserier så fått beskjed mo å ta det med ro.. og da sier min kjære:

du trenger ikke ha dårlig samvittighet for det... du skal bare gå og kose deg og slappe av som en ku på grønt gress du!!!

haha!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Haha, den var fin! ;D

Min samboer sier noe lignende, men når alt kommer til alt er det ikke så greit likevel. Merker han ikke mener det..

Skrevet

jeg vet at min samboer mener det :) når jeg står opp så er det fyret her inne, og han ryder og shiner opp, sånn at han ikke risikerer at jeg gjør det likevel :P for han vil virkelig ikke at jeg skal anstrenge meg noe!!! så deilig sånn :)

Skrevet

Nåååååååååååh, så søtt! Og jeg som elsker kuer! De er de mest bedagelige, beroligende og gøyale dyrene som finnes! Og så livgivende med melken sin! En ære for deg å bli kalt ku. Du fortjener ditt grønne gress!

Skrevet

Hehe, det var bare tidenes kommentar :P Jeg får også streng beskjed om at "du trenger ikke å gjøre noe, for du ruger jo!"

De sier mye morsomt disse menne våre :o)

Skrevet

Åååå, dere er heldige dere som får ruge uten noe mere mas... Jeg har hatt bekkenløsning siden 20. uke og får ikke samboeren min til å rydde lekene som flyter rundt i hele huset en gang...langt mindre å bære ned skittentøysdunken fra 2.etasje uten at jeg må mase i flere dager...

Middag og rydding inn og ut av oppvaskmaskin er visst bare en selvfølge at jeg gjør pluss støvsuging, handling, bære ut søppel, vaske bad osv.....

Han kan legge minstemann, til nød, da:-)

Jeg får kanskje skylde meg selv, da, siden jeg ikke klager til han, bare til dere:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...