Gå til innhold

Går som en drone!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er så redd for å falle. Har lest om flere som har falt enten forover eller bakover her inne, og min redsel er at jeg skal skikkelig tryn'an! Enten på rompen eller knærne. Er kjent i familien som 'hun som kneler ved fremmede graver' etter et par episoder lillejulaftener når vi har gått til våre avdødes graver med kranser og lykter. Da har du meg- beina i spagat og hilser ærbødig til den som måtte ligge i en tilfeldig grav!

Min mann er også redd for at jeg skal falle, så her passes det på på alle kanter! Nå går jeg bakoverbøyd for å jevne ut likevekten siden jeg er ganske fortung nå. Så jeg ser sikkert ut som en drone der jeg kommer vaggende!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

"Hun som kneler ved fremmede graver"! *ler høyt*

Kjenner meg igjen i dette, ja. I tillegg til at jeg er redd for å falle er jeg veldig redd for å få glipptak som skal ødelegge et allerede rustent bekken - som tross alt ikke er så aller verst nå. Går veeeldig rolig med veeeeldig korte skritt. :)

Skrevet

Du skulle sett meg på vei til jobben her tidligere i uken! Er lykkelig over at isen har smeltet, for jeg var faktisk skikkelig redd når jeg måtte ut og gå! Nedoverbakke hele veien til bussen, og klink is... Og slukket gatebelysning! For min del fører det til skikkelig pingvin-style gåing.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...