Afixx Skrevet 15. desember 2008 #1 Skrevet 15. desember 2008 Hei! Jeg har søkt nettet (og nav sine sider spesielt) lenge og vel, men jeg finner ikke svar på det som gjelder meg. I min situasjon er det sånn at jeg tjener ganske mye mer enn grunnbeløpet*4. Jeg mener å huske at jeg har lest et eller annet sted at det går an å kjøpe en forsikring slik at jeg får utbetalt full lønn ved permisjon. Er det noen av dere som kjenner til dette? Jeg har i dag fått konstatert MA (første graviditet) og prøver å komme over dette kjappest mulig ved å konsentrere meg om praktiske ting før vi prøver igjen...
2prinsesser <3 Skrevet 16. desember 2008 #2 Skrevet 16. desember 2008 hei. hvis det er no forsikring greier så kan du jo ringe noen forsikring selskap. de pleier å kunne alt å forskjellige forsikringer. lykke til =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå