Prinsen & spiren Skrevet 15. desember 2008 #1 Skrevet 15. desember 2008 Har de tre siste dagene hatt lite matlyst, men har tvingt i meg mat. Spiser det jeg føler at går ned, men etterpå blir jeg skikkelig kvalm. Begynte på lørdags kvelden, hvor jeg ble skikkelig kvalm ved tanken på maten jeg hadde spist. Selvom det er en av favorittretten. Likedan igår.. og ikveld.. ikveld har jeg måtte løpt på do, for det kjennes ut som det skal komme opp igjen.. 6+2 idag.. KJedelig med kveldskvalme, får ikke gjort noe etter kl 17-18 da:(
barbalala Skrevet 17. desember 2008 #2 Skrevet 17. desember 2008 Har også nedadgående form fra ettermiddagen av.. Kaster ikke opp, men er utrolig uggen. Knasker mariekjeks for harde livet i håp om å overleve julebordet i kveld! :-) Er 6+0. Husker at det var sånn med førstemann også.
Sjokolademonsteret Skrevet 17. desember 2008 #3 Skrevet 17. desember 2008 Jeg har det samme... Har hatt kveldskvalme i ca 2 uker nå og det blir ikke noe bedre. Jeg er 6+5 nå. Var på UL i går å fikk se den bitte lille ) 6 mm lang og et sterkt bankende hjerte.
Rapunzella Skrevet 17. desember 2008 #4 Skrevet 17. desember 2008 Jeg er også uggen på ettermiddagen og kvelden. Helt fin fra morgenen av, så blir det tiltagende verre... Men foreløpig klarer jeg meg fint likevel, selv om jeg i perioder syns det er utrolig kjipt å være så kvalm. Lykke til - håper det snart gir seg for dere alle!
Lalinja Skrevet 17. desember 2008 #5 Skrevet 17. desember 2008 Kveldskvalme, morgenkvalme, midt på dagen-kvalme. Blææ, det sliter å være så kvalm hele tiden. Men godt å få klage litt:-). BIM er grei til sånt.
Nummer1 Skrevet 17. desember 2008 #6 Skrevet 17. desember 2008 Eg er heller ikkje berre kvalm på kvelden - men generelt uggen heile dagen (og natta). Er heilt grusomt! Ikkje får eg i meg skikkeleg mat heller. Kjeks og juice og litago sjokolademelk. Av og til kiwi og gulrøtter. Og mandariner viss eg er litt i form. Men stort sett får all mat meg til å bli enda meir kvalm - luktene, smaken, synet. Dette må berre gå over snart!! Eg er 6 + 5 i dag... Nokon som har gode råd, evt tips til mat dei ikkje tykkjer er "kvalmande"? Eg tek i mot med glede...merkar den dårlege formen min går ut over matkreativiteten...eg orkar nesten ikkje gå på butikken ein gong. Har snakka med mamma om dette, og ho hadde det på AKKURAT same måten. Og det varte i tre månader...så eg lyt vel berre halda ut...:-( Tips?? Anyone??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå