Blafrende Hengejur♥♂08♂13? Skrevet 15. desember 2008 #1 Skrevet 15. desember 2008 nå skal jeg syte som aldri før! *den siste olabuksa som passet meg bra fikk i går 2 stk slitehull på lårene *har ikke råd til ny bukse *må gå i joggebuske *føler meg som en slask *gubben forventer at middagen lages av seg selv, eller av meg *ungen har tydeligvis gjenopprettet navlestrengen, vil ikke annet enn å sitte oppå meg! *oppvasken nærmer seg mount everest høyde *har ikke oppvaskmaskin *vaskemaskina er i 1. etasje, jeg bor i tredje! *felles vaskerom som aldri er ledig *måtte se sultent på de nyannskaffede klærne til venninna mi når vi dro på shopping i dag *har funnet ut at jeg har dårlig rygg og snev av klumpfot, og det forklarer mye i grunn..... *bleiene vi kjøpte i helga er søppel! *bleiene vi kjøpte i helga kunne vart til neste helg! *har bare den gamle stygge jakka som jeg brukte når jeg var gravid! *har et enormt søtsug *har ikke godis i huset *leiligheten er rotete *føttene mine verker *sutre sutre*
♂ +♀=♂+ ♂+ ♀ Skrevet 17. desember 2008 #2 Skrevet 17. desember 2008 Står det bedre til nå som vi er halvveis i uka? ;-)
Blafrende Hengejur♥♂08♂13? Skrevet 19. desember 2008 Forfatter #3 Skrevet 19. desember 2008 det står ikke bedre til nå som vi er i slutten engang! fortsatt ikke ny buske, sliten og lei, ungen sover dårlig appåtill! nei, glad jula er rundt hjørnet!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå