Gå til innhold

Vippestol med mye eller lite "dingel-dangel" på?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har lyst å kjøpe en fra fisher price med masse leker, lys og lyd på, men så tenker jeg på, om det er bra for babyens fantasiutvikling, elle burde eg kjøpe en mer "nøytral" vippestol, med mindre leker, så hun får bruke fantasien sitt litt mer??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ville nok kjøpt en uten masse dilldall, evt. der alle lekene er på en bøyle som kan tas vekk. Vi bruker stort sett vippestolen når hun skal spise eller sitte litt opp for å se, og da blir leker bare i veien :)

Skrevet

Jeg ville kjøpt en med massa dilldall som kan tas vekk. Jeg har kikket på den fra FisherPrice som heter noe med rainforrest. Den er med vibbrering som roer babyen og massa lys og lyder som du kan ta bort når man skal ge mat når de blir litt større. Nå har jeg en uten noe dilldall som jeg må vugge på selv og den er helt ubruklig, får ju ikke hendene frie til å fex henge opp klesvasken el lage litt mat.

Da har du jo hvertfall valget om du vil la han sitte med el uten=)

Skrevet

d er den vi har sett på=) rainforrest fra fisher pricce..digga dn=D

men får se da... tusentakk for svaR=)

Skrevet

vettu, jeg vil bare anbefale baby bjørn sin vippestol..... syns den bare er helt fantastisk;) jeg fester ekstra leker på lekebøylen slik at lillegutt kan strekke og dra i dem som han vil. den tar jo også liten plass og er lett å brette sammen og ta med hvis man skal noen steder (vi tar den med når vi skal på middagsbesøk o.l)

jeg syns vippestoler med for mye dilldall blir altfor mye, kommer til å dominere stuen.(syns nå jeg da;)

Skrevet

Vi har kjøpt Fisher orice rainforest bouncer eller noe sånt, den har vibrasjon og to leker som lager lyd og farge ( med et fossefall ) du kan fjerne bøylen med leker og lyd på og bruke den som vippestol uten noen ting om du ønsker det. du kan også slå av lyden på den. vi er veldig fornøyd med den og vesla digger den!!! (den er billigere på www.trumf.no )

Skrevet

Om jeg skulle kjøpt vippestol nå så ville jeg valgt Baby Bjørn sin stol. Jeg hadde en vanlig vippestol som jeg satte babygym over og det fungerte men vi har testet babybjørn sin og den ELSKER han virkelig. han er 8 mnd nå og ferdig med vippestol. Men blir det en nr 2 her så blir det den stolen vi kjøper.

Skrevet

Vi har FP rainforrest, og snuppa elsker den!kan ta av "dingel-dangelet"!så vi bruker den av og til med,og av og til uten. Vibreringen er GULL VERDT når gullet har magevondt. Vi har kjøpt tilhørende babygym, og begge deler er kjempe populær her i hus!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...