Gå til innhold

Hjelp:(


håpet78

Anbefalte innlegg

Blødde noe kraftig i går, (5 uker nå ca) men.. kom friskt blod i bare under ett minutt men s jeg satt på do,?? og så stoppet det opp. Ingen smerter eller noe??? litt smått(veldig lite brun utflod i dag.) Hva skjer da? og ble til og med kvalm i dag på ettermiddagen? Ringte lege, men lite hjelp, sekretæren derimot sa at siden ingen smerter så trengte jeg ikke bekymre meg??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei

 

aldri noe gøy å blø i svangerskapet men hvis det stoppet opp fort igjen er det som regel ingen fare. Jeg hadde en styrtblødning i uke 9 sist svangerskap. Jeg blødde en hel masse på ca 1 minutt så stoppet det opp, og kom bare brunt etterpå (gammelt blod) Hos meg kom det så ufattelig mye at jeg var sikker på det hadde gått galt. men ul neste dag viste at spiren hadde klort seg godt fast:-) Gyn kunne ikke si sikkert hva blødningen skyltes men trodde jeg hadde spregt en blodkar. Hun sa og at hun hadde gode erfaringer med denne type blødninger og at det ofte gikk bra:-)

 

Du kan ikke se så mye på ul i uke 5, men hvis du får legen til å skrive en henvisning til ul som du kan ta om en uke eller to så vil du forhåpentligvis kunne se hjerteaktivitet:-) Lykke til, håper alt går fint!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...