Anonym bruker Skrevet 15. desember 2008 #1 Skrevet 15. desember 2008 Akkurat nå om dagen er jeg så lei av alt egentlig. Alle maser og ingenting ordner seg og det er alltid noe feil med ting/papirer... Nav, bestemødre, samboer, moren min, bekkenløsning, penger, jul og jobbing. Blah. Jeg har bare lyst å reise bort, men kan liksom ikke det heller for jeg har en hund og ta vare på og en jobb å møte opp til... Hva skal man gjøre når man rett og slett har fått nok? Jeg sa til samboeren i stad at jeg trenger noen dager alene, men da spurte han bare hvorfor, sa han skulle dra om litt, men han har ennå ikke dratt og ikke tenkt til det heller. Herregud, jeg har mest lyst til å bare grine. Takk til de som gidder å lese, hjelper en del og skrive det ned hvordan jeg føler det. Mulig det er hormonene som jobber for fullt nå :/
Vicky 83 Skrevet 16. desember 2008 #2 Skrevet 16. desember 2008 Kan virke som at du trenger å snakke med noen og få lov til å være litt frustrert. Kan du ikke ta en prat med samboeren din? Be ham om å ta av TV eller lignende og bare fokusere på deg. Det hjelper alltid for meg i slike situasjoner. Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå