Gjest Skrevet 15. desember 2008 #1 Skrevet 15. desember 2008 Da var det ENDELIG min tur til å skrive : JEG ER GRAVID, inne på Bim haha... dette har vært den beste dagen i mitt liv Etter 2 år med hard prøving,har jeg fått min første positive test det er så uvirkelig, men samtidig så deilig Symptomer : - Mensmurringer (annerledes enn sånn de bruker å være) -Veldig ømme pupper -Kvalm den siste uka -Humørsvingninger -Vondt i hode 24 timer i døgnet Jeg er et levende resultat på at det går faktisk ann,selv om man har lyst til å gi opp til tider Stå på jenter!! Jeg sender ut maaaaaaaaaaasse babystøv,så stikker jeg over til 1.tri GOD JUL ALLE SAMMEN Håper dere kommer etter snart
Martemor<3 Skrevet 15. desember 2008 #2 Skrevet 15. desember 2008 G R A T U L E R E R !!!! Så koselig:) Du har fått verdens beste julegave, uten tvil! Kos deg masse:) Satser på at noe babystøv kommer dalene ned på meg nå GOD JUL!
♥Babyklar♥ Skrevet 15. desember 2008 #3 Skrevet 15. desember 2008 Så utrolig herlig for deg! Det gir oss andre som har prøvd lenge også håp! Masse lykke til:) Grabber til meg litt babystøv;)
Gjest Skrevet 15. desember 2008 #5 Skrevet 15. desember 2008 NÆ, GRATULERER SOMMERFUGL =) Dette har dere fortjent!!. Gleder meg til å være sammen med deg på 1 trimester, du er hjertlig velkommen inn ditt idag =)
*Silje*spiresnart*Prøvd.i.5år Skrevet 16. desember 2008 #6 Skrevet 16. desember 2008 Dette var koselig å høre:) GRATULERER SÅ MYE. Dette fortjener du virkelig etter så lang tid. Håpe jeg kommer etter snart;o) Kos deg masse i svangerskapet og med den voksende magen:o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå