Gå til innhold

A typical afternoon at our house....!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi kommer begge hjem, jeg lager middag mens jeg maser på min kjære samboer om hjelp til div.husarbeid eller om han kan leke med sønnen vår...noe som avogtil slår ut begge veier (enten gjør han det eller så blir det krangling)...jeg dekker på bordet, vi spiser middag (hele tiden jeg som har ansvaret for at sønnen vår får i seg mat)...deretter løper nesten samboern min på stua for å slippe å rydde opp...pleier å skynde seg til å sovne før jeg rekker å "mase"...og i dag sovna han tilfeldigvis akkurat når middagsfatene stod på kjøkkenet og gutten vår hadde bæsja og skulla ta kveldsstellet....og nå ligger han fortsatt og sover...så jeg skal legge lillemann! så når han våkner er jeg sliten...og da skal jeg selvfølgelig ha KJEMPE lyst på sex av alle ting!! ER SÅ LEI!! er dette hverdagen min de neste årene?? sukk!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vil du ha en annen hverdag, må du stille krav. Direkte tale, hjelper ofte. Ikke ta det opp i affekt, men legg det frem på en saklig og rolig måte en gang dere har tid til å snakke litt. Spør han om han synes fordelingen er rettferdig? Si at du føler at han ikke setter pris på deg, når han behandler deg på denne måten.

SLutt å mase, begynn å forlange. Si rett ut til han at han ikke er noen ressurs, om han bare skal ligge på sofaen å slappe av. Det blir i hvertfall ikke sex på denne måten.

Skrevet

Jeg føler at jeg har stilt kravene..men kan gjøre det en siste gang i morgen når jeg ikke er forbanna! Han våkna jo så klart nettopp, etter at jeg hadde gjort alt og gutten var lagt...ble sur da når jeg ville sitte med dataen for jeg hadde jo lovt han sex!!! jeg sa til han at jeg ikke hadde så innmari lyst på han akkurat nå...blei bare sur, gikk ut etter at han hadde slengt fra seg noen gloser...

skjønner ikke at jeg må ha lyst å holde rundt han, og kysse han for å ha sex...tror det er mer mekanisk for enkelte gutter...blir helt kvalM! føler meg som ei hushjelp og hore :(((

men skal prøve en gang til....kreve, også skal jeg bruke det du sa om at han ikke er noe ressurs, d kanskje får han til å tenke litt..men han bruker det med at han jobber hele dagen og får inn pengene som unnskyldningen i hver en bidige diskusjon!! kommer lissom ingen vei :/ men skal prøve...takk for råd =)

Skrevet

Her i huset har vi regelen at den som ikke lager middag må rydde kjøkkenet etterpå. Som regel er det jeg som lager mat.

I ditt tilfelle ville jeg satt opp en liste over alle de tingene som må gjøres og satt meg ned sammen med ham og spurt ham hvordan han vil fordele dem. Går ikke det ville jeg krevd en tur til familierådgivning. mas om sex fra en mann som skulker alt annet i familieforholdet fører som regel til at kvinnen mister all lyst og så er det bare misnøye igjen for begge parter.

Skrevet

sånn har vi det, jeg har mistet all lyst og han MASER om sex!! inømmer at når vi først har det er det godt, men ikke slik det var før.. men han har blitt mye bedre med jenta våres da=) det er kjempebra! tror han så hvor mye det er å gjøre når jeg var nesten to døgn borte pga sykdom... men, husarbeid gjør han ikke, så jeg føler jeg rydder og rydder og vasker, men det ser aldri bra ut her, ser ut som om noen ikke har rydda eller vaska på en måned pga baby spising(hun vil helst spise selv og da blir det mye klin), samt full skittentøyskurv og litt på gulvet rundt (han skifter jo 2 ganger om dagen hvertfall pga jobben). også diverse annet tull spes stuebordet er rotete! blir gal!

har ikke så mye jeg skulle ha sagt kanskje, men du kan prøve å si til han en lørdag/søndag at nå skal du overnatte borte, eller spør om det er greit.. eventuelt kan du kanskje bae bli litt sen, slik at han får hele dagen og kvelden alene, så skal han nok se at du ikke sitter å later deg hele dagen og at du faktisk er sliten når kvelden kommer!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...