Gå til innhold

Julestress... erre koselig det a???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det synes ikke jeg!! Er på hæla med det meste.... Rekker jo knapt å kikke innom her jo!!

Men det positive er at jeg har fri hele jula!!! Jippi!!! Det er ikke ofte det klaffer med alle røde dagene fri når man går i turnus! Mer sjeldent enn 25 pluss i desember;=D

Uannsett kjære venner.... god bedring til dere som er syke!!! Lykke til med innspurten til jul!! Hurra for at det snart går mot våren!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hallelujah!!!

Stress ned stress ned.......ikke bra å stresse så fælt. Men kjenner jeg deg rett har du brukt mye tid på en spesiell hobby:-)

På dib er modde så stressa nå at de sletter jo både den ene og den andre siden. Skravle og anonym er plutselig borte:-)

Jaja, kunne jo vært mer selektive når de først skulle slette forum da!!!

STÅ PÅ - HOLD UT - IKKE LA JULESKINKA TA DEG Snulder!!!

Skrevet

Du må'kke stresse sånn, det har vi vært enige om her lenge nå altså!

Det du ikke rekker, det rekker du ikke - sånn er det med den saken, og det er ingen som dauer av det heller c",) (som regel, da....c",))

Din heldiggris som har fri i jula - jeg skal jobbe både i romjula og hele nyttårshelgen og vel så det. Er skikkelig motivert for å skifte beite, men det blir vel ikke noe av. Kanskje jeg skulle bli forfatter, det hadde vært noe for meg. Noen som har en idè til en bok?

Skrevet

Hahaha - kunne vært mer selektive c",)

Jammen bra vi er her ennå!

Skrevet

Jeg har hatt mange ideer til bøker jeg:-)

Men jeg er av det kjappe slaget så jeg tror det måtte blitt en med korte og klare tekster. Ikke noe tungt og seigt materiale..............men kjappe replikker og drivende humor.............noe man kan glise bredt av og le av:-)

En kjapp en mens jeg dibber?

Skrevet

Stress ne du`a ;o)

Næh,jeg har ikke stressa anna enn med julegaver og postens sendetid jeg.men nå fikk jeg levert di i går,og er en dag før skjema tenk =)))

Julekort og 3 små gaver kommer snart i posten.Å det må også sendes,men pyttsann.

Jeg ser for meg at dette vil bli som da jeg var ung og sprek.Jeg gjør null før jeg må ;o)

I år er helsa skral,og jeg tar signala av det.Her blir det jul uansett.Ikke vasker jeg rundt,jeg skal ta en runde støvdreper her og der.Ikke baker jeg,for brodern har informert at det også i år blir julebakst på meg =)))

Ikke er jeg tenkt å rydde huset helt tomt heller.Jeg stuver det heller inn på et rom og glemmer det.Ikke skal jeg stresse for at alt skal i boks.Man blir ferdig til slutt,alltid =)

Reven,kanskje du burde skrive bok om lure knep og triks for husmødre??? Hadde gjort seg med lesestoff om hvordan lure andre og fremdeles ha et skinnende hus.... =0)

Skrevet

Stress kan være koselig også da:-)

Men julestress er pes.... Uansett hvor mye vi er på hæla, så kommer den 24.12 sånn er det bare, vi kan ikke hoppe over eller droppe noen datoer...

Men om det skal være nybona gulv og reinskurte vinduer, se det er en annen sak.

Vi har hund og barn så aldri i verden om gulvet her rekker å se nybona ut:-DD

Men vi har støvsuger og jif `s spray&mopp, så jul skal det bli:-)

Ellers er det jo gull at du har fri i jula, det har vi her i huset også..... (men så jobber ingen av oss turnus...... Mulig det er derfor??? )

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...