Gå til innhold

Jeg burde aldri hatt barn! *lang*


Mersa og gutta <3

Anbefalte innlegg

Ble jeg fortalt av en dame i byn i dag!!!

 

Jeg, Magnus og Håvard skulle ha bydag, kom alt for sent ut døren så Magnus var ganske grinete. Kjørte til Arna for å ta tog inn til byn (tog er stoooort for Magnus!). Var kjempe kjekt....helt til vi skulle av toget igjen, da ville han ikke la seg ned i toget og hylte. Fikk hjelp til vognen ut, så gikk jeg inn på toget igjen og lempet Magnus ut, fremdeles hylende.

 

På perrongen la Magnus seg ned på bakken igjen og hyyyyyyyyyylte, sikker på at hele Bergen hørte han! Jeg sa at jeg gikk og begynte å gå, han ble selvsagt hysterisk og kom løpende etter, hver gang jeg stoppet for å vente på han og vise at jeg ville holde hånd la han seg ned igjen.

 

Jeg gikk inn på Navesen for å kjøpe melk (til å ha til kakaoen vi hadde med) og han kom hylende løpende etter, stoppet utenfor døra (sånn automatisk skyvedør) så jeg gikk ut for å hjelpe han inn, noe han ikke ville. Løftet han inn i butikken og gikk for å hente melk. I mellomtiden hadde han løpt ut igjen (mens han fremdeles hyler) og stod utenfor døra og ville inn, men turte ikke pga døra som gikk opp og igjen, jeg synes jeg hadde kontroll på situasjonen og betalte for melken. Navesendamen sa at de er så søte i den alderen, iallefall når det ikke er ens egen barn...hun hadde vært igjennom det samme med sine 3 gutter.

 

Men, mens jeg da betalte melken kom det en eldre dame (rundt 60) og "forbarmet" seg over denne stakkars hysteriske gutten. Jeg gikk bort og sa til Magnus "kommer du" hvorpå han hikstet neineinei vil ikke ikke mamma" Og damemenneske sa at jeg da ikke kunne la sønnen min stå sånn han kunne bli klemstret i dørene. Jeg sa at det ikke ville skje fordi de reagerer på bevegelse og om noe kommer i mellom vil de åpne seg igjen, noe hun ikke ville høre på. At jeg kunne la min sønn (som hun hele tiden omtalte som stakkers liten) stå å gråte sånn, jeg måtte da se at han både var redd og lei seg.

"Ja det ser jeg, men han trasser så jeg prøver å bare overse det" eller noe sånt svarte jeg. Dette var noe av det mest grusomme hun hadde vært borti i hele sitt liv! At det gikk ann. Jeg sa at jeg jeg kjenner min sønn og vet hvordan vi ønsker å oppdra han hvorpå hun halvsnur seg for å gå og sier nærmest til alle som var der (var litt småfolksomt) at "enkelte skulle ALDRI fått barn eller fått beholde de!!!!" Jeg ble så paff!!! Fikk ikke sagt noe tilbake, men et øyeblikk fikk jeg VELDIG lyst å filleriste hele dama!!! Tipper hun ikke har barn!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

En må bare le av slike mennesker. De finnes over alt.

 

Jeg måtte dra til meg en av ungene mine engang. Tror det var Kristoffer. Han holdt på å løpe ut i veien og det kom bil. Jeg rakk å ta han i armen og dra han tilbake. Fikk en skarp kommentar om at slik var ikke lov. Holdt nesten på å si at det var vel bedre at han ble påkjørt da. Men klarte å la være...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja en må det altså, har tenkt litt på hvordan hun sikkert har fortalt historien videre! hehe

 

Og du skulle nok sagt det ilbake, sånne folk bør ikke få siste ordet....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, sånne mennesker burde ikke fått utdelt en stemme eller fått lov til å bruke den. ;)

 

Blir overrasket over at folk sier sånt. En ting var om du ikke hadde noen forklaring på hvorfor du lot han få stå sånn. Greit at man tenker sitt (det gjør man jo lett når man ikke vet forhistorien) men å si i fra så til de grader er jo bare teit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...