Anonym bruker Skrevet 15. desember 2008 #1 Skrevet 15. desember 2008 Jeg flyttet for en måned siden, fordi forholdet rett og slett ikke fungerte lenger. Vi bare kranglet og har ikke hatt sex på over 2 år. Jeg hadde ingen følelser for ham lenger. Og dette slet på alles humør. Men nå er han ikke til å kjenne igjen. Har aldri hørt en mann gråte før, men han gjør det. Han spiser ikke lenger, og er sykemeldt pga depresjon. Prøver å la ham ha barna så mye som mulig (moren hans er der alltid i tilfelle han ikke orker mer), men det er visst ingenting som hjelper. Han vil jo ikke ha meg tilbake i og med at han også har følt de siste årene på kroppen. Han sier det er bra for oss, og at det er bedre at vi kan være venner enn kjærester og uvenner... Så jeg forstår ikke hva som er galt. Selv har jeg bare blitt i bedre humør og fått et bedre liv etter at jeg flyttet. Men dette sliter jo litt på meg, fordi jeg har forferdelig dårlig samvittighet for dette. Tenkte å stikke bortom til ham en tur i morgen, men vet ikke helt hva jeg skal si... Noen tips? Vi snakker jo i telefonen hver dag, og da går det mest i praktiske ting om barna, og i tillegg har vi nevnt et par ganger at det ikke var noe annet å gjøre når forholdet var så dårlig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå