Lillemy-77 Skrevet 15. desember 2008 #1 Skrevet 15. desember 2008 Hei folkens:) Da er jeg tilbake her igjen for å prøve på nr 2. For litt over ett år siden kom min lille snuppe brått og uventet 3 mnd for tidlig. Det var litt av et sjokk, og var en heftig tid. Men nå går det bra og hun er ei aktiv og veldig nysgjerrig lita jente:o) Men nå synes jeg det er på tide med nr 2 da...hehe..og har nettopp slutta på pillen. Er så utrolig spent på om vi skal klare å lage en baby i julen, haha, er veldig optimistisk jeg da... Men spennende er det. Jeg merker at jeg bruker store deler av døgnet på å bare tenke...enn hvis..osv... Julestria får bare vente, hehe...viktigere ting å tenke på enn det. Håper dere synes det er like spennende som meg, og dere som har prøvd en stund, masse lykke til, krysser fingrene for at det klaffer for dere snart!!!xxxxx Klemmer:o)
wanda71 Skrevet 15. desember 2008 #2 Skrevet 15. desember 2008 Har også en liten en og har lyst på en til, så snart så mulig. Sønnen vår er 4 mnd og vi håper det går greit å få en liten til kjapt. Håper det går du ikke må vente så veldig lenge før det klaffer, man blir lett veeeelig opptatt av prøvingen. Er i 2.pp og er allerede litt lei av å tenke så mye på det. Lykke til!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå