Gå til innhold

Hva slags vitaminer tar dere?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg tar folat, og har kjøpt noe idag. Men vet ikke om det er riktig.

Beskriv gjerne etiketten, eller om du finner et bilde er det supert. Har så lite peilig på det her ;Å

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tar de som heter GRAVID. De inneholder folat , og andre vitaminer som er bra for gravide =)

Skrevet

ahaa.. hvor kjøpte du det?

 

Skrevet

Kjøpte de på apoteket =)

Begynte med de 1 mnd før jeg ble gravid.

Skrevet

Jeg tar kun B-vitamin med folat. Sambo kom hjem med en blå pakke som det står rett og slett B-vitamin med folat. enkelt og greit. Folat på apoteket koster jo 100kr, disse koster under halvparten. syns det er like greit. andre vitaminer får jeg jo gjennom vanlig kost.

Skrevet

Samme tar jeg,kostet 69 kr for en mnd,,,På apoteket

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...