Prinsen & spiren Skrevet 15. desember 2008 #1 Skrevet 15. desember 2008 Jeg tar folat, og har kjøpt noe idag. Men vet ikke om det er riktig. Beskriv gjerne etiketten, eller om du finner et bilde er det supert. Har så lite peilig på det her ;Å
Gjest Skrevet 15. desember 2008 #2 Skrevet 15. desember 2008 Jeg tar de som heter GRAVID. De inneholder folat , og andre vitaminer som er bra for gravide =)
Prinsen & spiren Skrevet 15. desember 2008 Forfatter #3 Skrevet 15. desember 2008 ahaa.. hvor kjøpte du det?
Gjest Skrevet 15. desember 2008 #4 Skrevet 15. desember 2008 Kjøpte de på apoteket =) Begynte med de 1 mnd før jeg ble gravid.
Wiingla Skrevet 15. desember 2008 #5 Skrevet 15. desember 2008 Jeg tar kun B-vitamin med folat. Sambo kom hjem med en blå pakke som det står rett og slett B-vitamin med folat. enkelt og greit. Folat på apoteket koster jo 100kr, disse koster under halvparten. syns det er like greit. andre vitaminer får jeg jo gjennom vanlig kost.
Anita*født* Skrevet 15. desember 2008 #6 Skrevet 15. desember 2008 Samme tar jeg,kostet 69 kr for en mnd,,,På apoteket
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå