(S)TinkerBelle <3 Skrevet 15. desember 2008 #1 Skrevet 15. desember 2008 www.tinkerbelle.blogg.no 2 minutter inni pyntingen så ble jeg irritert over at lille satt fast alt for mange nonstop på ett sted på taket, og måtte ta meg sammen for å ikke bruke kjeft. hahahaha. så den ene siden er smekkfull av nonstop, den andre av seigmenn. nuvel.. det ble ganske fantastisk alikevel. ;p om noen andre vil dele link til sine fantastiske pepperkakehus så gjør det da vel!!
Mille** Skrevet 15. desember 2008 #2 Skrevet 15. desember 2008 Kjempefint!! Brukte du melis for å sette sammen huset også eller? Har alltid brukt smeltet sukker, men det er så klissete og varmt, og ikke minst så er det vanskelig å få pannen ren igjen. Skal sette sammen pepperkakehus i helgen tenkte jeg. )
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 15. desember 2008 Forfatter #3 Skrevet 15. desember 2008 brukte smeltet sukker ja. synes ikke det sitter med melis jeg! sabla varmt blir det ja, men har ikke noe problem med å få ren gryta. bare å sette den i varmt vann en stund.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå