Anonym bruker Skrevet 15. desember 2008 #1 Skrevet 15. desember 2008 Ja, vet dette er utenom tema, og at det hører til under Barnet mitt- men er så lite aktivitet der inne... Har ei datter på 3,5 år, hun er i skikkelig trassalder for tiden. Måltidene er helt forferdelige, da hun bare tuller og ikke vil spise. Og samme når hun er kommet hjem fra barnehagen, rop og skrik/sutring hele tiden. Dette er veeeldig slitsomt, da jeg føler ingenting nytter. Har prøvd "time-out", belønning (klistremerker) hvis hun er flink/sitter i ro og spiser. Men synes ikke at noe av det hjelper. Og det hjelper kanskje ikke mer at mamman er kjemehormonell for tiden (14 dager til termin) Har vært i kontakt med familivernkontor tidligere, men synes den jobben de gjorde der ikke var noe særlig bra. Hvem andre går det an å kontakte? Er det noen av dere som har slike erfaringer? Dette sliter meget på hele familien. Som skrevet er hun 3,5 år, og vi venter på en lillebror/søster. Takknemlig for svar:)
Antinissen Skrevet 15. desember 2008 #2 Skrevet 15. desember 2008 Det er vel ikke utenfor tema. Anonymsiden er felles for i hvert fall Bim og Dib, og det er flust av folk som har både større og mindre barn her. ;-) Jeg kan ikke egentlig si så mye om hva du skal gjøre, men jeg kan si jeg kjenner oss litt igjen. Vi har en som snart er tre og det er mye drama hver eneste dag. Jeg har kommet frem til at det beste er å så sende han på rommet sitt dersom det er for ille og så ignorere ham. Han pleier som regel å roe seg ned da. Spiser han ikke middag så må han vente til kvelds for neste måltid.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå