Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Idag fikk vi se lilletuppa vår. Det var kos. 23+1 idag. Idag var det mest for å sjekke blodgjennomstrømning og slikt. Var litt mye motstand på den ene siden av babyen. Så jeg håper hun legger på seg normalt fremover. Hun har blitt 4% i minus i forhold til alder nå. Det er ikke mye, men vi får se litt lengre ute i svangerskapet. Skal tilbake om en måned. Da blir det litt spennende å se om alt har normalisert seg. Fikk en lettvekter sist. Slik at jeg er ekstra spent nå. En god nyhet fikk vi idag. Morkaken hadde flyttet seg oppover slik at den ikke blokkerte livmorhalsen lengre. Da er det mulig at jeg får føde normalt. Jippi! Fin lita snuppe som har vokst bra siden sist. Jeg er fornøyd. :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har også vært på ul i UL i dag :) vi får gutt igjen :) Jeg har to gutter fra før og han første min var pitte liten så derfor får jeg ekstra undersøkelser. i dag er jeg i uke 25 og gutten er over gjennomsnittet stor. hjelp tenkte jeg da, for jeg er liten selv. hehe han er 830 gram og det var stort. vistnok. Det går helt sikker kjempebra men jenten din og. lykke til :)

UL er så gøy at jeg kunne gått hver dag om jeg hadde fått lov :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...