Thea841 Skrevet 15. desember 2008 #1 Skrevet 15. desember 2008 Farger dere håret under graviditeten? Hører så mye forskjellig, noen sier man kan det, andre ikke. Noen som vet?
lillemeg har fått prinsen sin! Skrevet 15. desember 2008 #2 Skrevet 15. desember 2008 jeg farget håret mitt for 3 dager sia og legen og jordmor sa det ikke gjorde noe så er bare å farge i vei
januar mamma Skrevet 15. desember 2008 #3 Skrevet 15. desember 2008 skal farge håret så snart jeg finner en fin hjemmefarge
♥Kristoffer&Harald♥ Skrevet 15. desember 2008 #4 Skrevet 15. desember 2008 Jeg sier bare hva jeg har hørt, av frisører og det er at man vet ikke hva de kjemikaljene i hår farge gjør med fosteret... Så jeg er blitt frarådet å farge håret... men hvis jeg ville gjøre noe med håret så kunne jeg stripe det, for da hadde man den plast hetta i mellom!
nr.2 på vei =) Skrevet 15. desember 2008 #5 Skrevet 15. desember 2008 Hårfarging, striping og permanent er helt ufarlig under graviditeten! Hvordan tror dere frisører kan stå å jobbe hele svangerskapet hvis kjemikalene skader fosteret? Det en skal være litt obs på, er at resultatet på håret ikke trenger å bli det samme som når du ikke er gravid, dette er på grunn av hormonene i kroppen. Til meg for eksempel, så blir hårfargen helt anneledes når jeg farger det nå enn ellers, den blir blass og litt transparent. hilsen gravid frisør
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå