Gå til innhold

Jordmorsamtale i dag - Uke 9

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg var på samtale med jordmor på Sykehuset Buskerud i dag, skal gå der under hele svangerskapet. Ble kjempe godt mottatt og følte med veldig trygg. Har sterk fødeslsangst, så får flere kontroller enn normalt og tett oppfølging hele veien.

En ting jeg synes var rart er at JM sa at det ikke var mulig å verken se eller høre noe til embryo så tidlig... Leser jo her at andre har vært på ul ennå tildigere... Ble litt skuffa. Får jo liksom ikke helt "bekreftet" noe før jeg vet at det er noe der...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

synd de ikke tok seg tid til å la deg se den lille .. å høre noe kan nok være litt vanskelig i uke 9 men att de kan se noe er det helt klart de kan jeg var på utlralyd i uke 6 og 8 og kunne se ett hjerte som slo begge gangene :)

bra du følte deg godt motatt :)

lykket til :)

Skrevet

bare å dra på UL så får du se. Jeg dro i dag, 8+3 og fikk se to søte fostre med bankende hjerter og de satt og nikket til meg ;) Så deilig altså!!! Anbefales på det sterkeste!

Skrevet

Tok du UL på privatklinikk da, eller sykehus?

Skrevet

hei tar hos en privatklinikk i fredrikstad

Skrevet

Betalte for det hos Volvat i uke 6, men i dag fikk vi av Rikshospitalet siden vi har hatt assistert befruktning.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...