FruMamma med nr 2 Skrevet 15. desember 2008 #1 Skrevet 15. desember 2008 Noen som har hørt at det blir gjort? Har hatt høyt blodtrykk gjennom hele svangerskapet og er sykmeldt 100% nå pga dette. Urin er fin...
Randis Skrevet 15. desember 2008 #2 Skrevet 15. desember 2008 Nei, har ikke hørt om det. Haddde selv høyt blodtrykk med begge mine gutter. Ble igangsatt med minsten, men pga andre grunner.
Feliz31 Skrevet 15. desember 2008 #3 Skrevet 15. desember 2008 Det finnes visstnok forskjellige typer blodtrykk. Så lenge urin din er fin, er det mest sannsynlig blodtrykk som kan medisineres... Det er verre med høyt blodtrykk kombinert med andre faktorer slik som protiner i urinen, mye ødmer etc.. slik har iallefall jeg forstått det... Men jeg er ingen medisinsk person. Jeg har også nå fått høyt blodtrykk, men urinen min er fin. Må sjekkes litt oftere ifht bldotrykket for å vurdere behovet for medisinering. Er begynt på den 29 uken nå... Litt tidlig å få høyt blodtrykk synes jeg...Er også sykemeldt, fått beskjed om å hvile endel, noe jeg forsåvidt gjør
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå