Attpåklatten :-)™ Skrevet 15. desember 2008 #1 Skrevet 15. desember 2008 Lykken er å finne strykevann med lavendelduft:-) Gjett om det skal dufte deilig og nystrøket sengetøy her i løpet av uken:-)
♥Snulder Skrevet 15. desember 2008 #2 Skrevet 15. desember 2008 Hihi! Skal jammen ikke så mye til for å skape lykke for Attpåklatten!
Attpåklatten :-)™ Skrevet 15. desember 2008 Forfatter #3 Skrevet 15. desember 2008 Enkel sjel vet du;-D Skal ikke så mye til for å glede meg. Verre for dem som aldri blir fornøyd! Og aldri blir det freddan!!!!!!!!! ;-D
Reveenka Skrevet 15. desember 2008 #4 Skrevet 15. desember 2008 Kanskje jeg kunne sende litt stryketøy med ferja...? Ja? Hehe, nei - får nok stryke selv hvis det skal gjøres, men det blir ikke på denne siden av nyttår vaffal. Noen av oss må nemlig jobbe en hel drøss med røde dager, for tenk...! c",) Forresten - for min del gjør det ikke ås mye om det tar litt tid før det blir freddan - kjenner stresset kryper opp i skuldrene enda jeg lovte meg selv at det ikke skulle skje.... Får meditere litt - aaaoooooommmmmmmmmmmmmmmmmm ;-D fnis
Attpåklatten :-)™ Skrevet 15. desember 2008 Forfatter #5 Skrevet 15. desember 2008 Sett deg i lotusstilling...............................en stille stund som er bare din........................jeg lover deg at du får tidsnok tilbake alle lyder både med og uten u tidsnok. Lukk øynene og se for deg solen og føl energien den omgir seg med.......................Pust inn........................pust ut...................................pust inn.........................pust ut...........................pust inn....................pust ut...................................og husk; Inn gjennom nesen og ut gjennom munnen med leppene litt igjen.................Fokuser på solens energi og trekk den mot deg.................kjenn kroppen bli tung og avslappet..............la solens stråler gå inn i føttene dine og skylle dem i solenergi..............la energien strømme oppover i legger og lår, la den rense deg for stress og spenninger.............kjenn den fortsetter oppover i kroppen helt til du er fylt av både lyset og varmen fra den. Husk å puste dypt dypt hele veien.............og ta imot energien fra solen................... Sånn.....................nå håper jeg du snart har fått skuldrene litt ned:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå