Gå til innhold

Hmmm sende i barnehagen eller ikke?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mini er i superhumør, leker og spiser godt. Plutselig i stad ut av blå himmel, kastet han opp over hele badegulvet til dagmammaen. Han er like godt humør nå. Hadde dere sendt han i bhg i morgen eller holdt han hjemme? Han har ikke feber..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Litt vanskelig å si.. Det går jo masse spysyke nå så regner med at det er det og da smitter jo han i morgen. Mine har hatt ulike typer av omgangssyke. Noen ganger har de spydd kun èn gang, noen ganger hver halv time og noen ganger kanskje bare to ganger.. Og varierende almenntilstand.. Jeg hadde holdt han hjemme ;-).

Skrevet

Hadde holdt han hjemme, just in case :))

Er så kjipt om det er spysyken så smitter han alle andre.

Og det er vel litt godt å kose hjemme med mamma om han er syk eller ikke :))

Skrevet

Joda er selvsagt hyggelig å kose hjemme, men vil jo helst ikke vært borte fra jobb da..Blir isåfall fra kl 10- 14..Begynner juleferie fredag og har lite lyst å være borte

Skrevet

Sånn er det jo med syke barn. Man må være hjemme selv om man ikke vil. Det er jo en god sjanse for at det er omgangssyken og da er han smittefare for de andre barna. Er det ikke en regel om at barn skal være hjemme i 24 timer etter siste gang de kastet opp??

Skrevet

Du må holde han hjemme i 48timer etter siste utbru..de fleste leger sier 24timer men man er smittebærer i 48.selv om du ikke vil være vekk fra jobb må du det når gutten er syk!

Skrevet

Hadde sett ann formen hans utover kvelden, og i morgen tidlig. det kan jo faktisk kanskje bare være at han hoppet og spratt for mye etter at han hadde spist? Hvis jeg skulle vært hjemme hver gang guttungen min kaster opp, har jeg nok bare kunne sagt opp jobben med en gang. Barna er så forskjellig, å så lenge han ikke har feber og almentillstanden hans er bra ser jeg ikke noe grunn til at han ikke skal i bhg. kanskje han har spist noe han ikke tålte så bra? Barn her mye lettere å kaste opp enn vi voksne, ikke derme sagt at de er kjempedårlige ;0)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...