Gå til innhold

Hva er vitsen med å skrive h*n??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tror virkelig folk at man klarer å identifisere dem gr kjønnet på babyen når de likevel er anonym? :P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg skriver det når jeg svarer på innlegg der de ikke har skrevet kjønn. sånn at det blir riktig på den måte.

Skrevet

h*n skriver man om man IKKE vet om det er hAn eller hUn

Skrevet

men det er jo HI som skriver det når de omtaler barna sine,var det jeg siktet til...

Skrevet

JA,barn som er født og som man VET kjønnet på..

Feks: Mitt barn er sykt. H*n har 39,4 i feber. Bør jeg gå til legen med h*n da?

:P

Skrevet

Det har jeg aldri sett har blitt skrevet i innlegg noen vet kjønnet på. Vis oss innlegget med link da. Tror du tabbet deg litt ut nå og misforsto

Skrevet

Alle som ønsker å være totalt anonyme skriver h*n. For da kan ingen gjette seg frem til det er som skriver anonymt.

Enkelt og smart om man ønsker å være 100% anonym her på anonymforumet.

Det er jo nok av dem som sitter og prøver å finne ut hvem de anonyme er. Og med info om kjønn og alder og div andre ting er det enklere enn om man ikke gir noen konkrete opplysninger.

Skrevet

Jeg VET jeg har sett det her inne,men finner seff ingen link nå. :S

Noen andre som har sett det som kan legge ut en link til anonym her oppe som ikke tror meg? :)

Og til deg anonym 17.35: Det er UMULIG å gjette identiteter bare ved kjønnet. En annen ting er om de opplyser alder og bosted mm i innlegget sitt.

Skrevet

Jeg har gjort det selv, når jeg har snakket om mitt barn. Ingen spesiell grunn. Er vant til å kamuflere litt ved andre sensitive opplysninger, men det hender at jeg bare har gjort det av gammel vane. Selv om jeg vet at det ikke kan bli brukt til identifisering.

Skrevet

Ja selvfølgelig er det umulig å gjette kun utifra kjønn, men her inne finnes det jo nok av dem som pumper en for opplysninger i innleggene og da er det fort gjort å skrive litt for mye.

Men hva er egentlig problemet ditt om andre velger å skrive h*n?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...