Twintipp og himmelblå Skrevet 15. desember 2008 #1 Skrevet 15. desember 2008 Ja, altså fra barn og fulle folk skal man høre sannheten.. Men, hvem lærer de altså denne "sannheten"?? Siden vi er hjemme fra bhg dro vi til svigers på lunsj idag.. Lille sitter og tegner, hvorpå min oppdragne sønn forteller farfar på tiltale hva han tegner.. Stakkar farfar hørte ikke helt og spør igjen.. Hvorpå da min lille bølleunge på 2 1\2, snur seg pent, sukker og sier: Er du døvvhørt kanskje farfar?? Jeg blir sliten i hodet mitt av alle de spørsmålene dine.. Jeg ble helt målløs, selv om de holdt på å le seg ihjel! Patriotiske og idoler av sitt barnebarn som de er.. Jeg mener, han har ikke hørt det fra noen av oss.. Skjønner ikke hvor de får alt i fra. Han sier også at kjaken til mimmi ser ut som en vaffel ol. Jeg blir direkte flau!! *Låse oss inne*
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 15. desember 2008 #2 Skrevet 15. desember 2008 Tihii!! Utrolig bra kommentarer :oD Det er nok bare den iboende sannhet som barna ikke begrenser i frykt for å støte noen, skal du se ) Evt overhørt i garderoben i barnehagen. Og vaffelkinn hørtes da usannsynlig koselig ut - mye bedre enn spindelvevskinnene som jeg og mamma har kalt en gammel "tante" (og som vi begge står i fare for å arve selv)s kinn )
Gjest Skrevet 15. desember 2008 #3 Skrevet 15. desember 2008 He he, nice ;-) Lærer det i barnehagen vet du...
La Perla Skrevet 15. desember 2008 #4 Skrevet 15. desember 2008 Hehe. For noen kommentarer - jeg synes de var knallbra, om enn noe frekke. Heldigvis tåler besteforeldre vanligvis mye fra skjønne toogethavltåringer.
Twintipp og himmelblå Skrevet 15. desember 2008 Forfatter #5 Skrevet 15. desember 2008 Spindelvevskjake?????? *ha ha ha ha ha* Den var god!!!!! Spetakkel: Long time no see?????
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå