Gå til innhold

Min lille prins kom 11.12 :)


sweetbaby*11.12.08+29.10.10*

Anbefalte innlegg

Min etterlengtede lille gutt kom 10 dager før terminen! 3002g og 47 cm =) merket rier i 10 tiden onsdagskvelden og de var med 10 minutts mellomrom... kl 0330 klarte jeg ikke mer og ringte jordmor som ba meg komme inn til legevakten på kontroll, da hadde jeg 2 cm god åpning og ble sendt avgårde i sykebil.. kastet opp etter hver rie, off...

 

kom til sykehuset i 6 tiden og prøvde med lystgass, men føsj ble bare tørr i halsen og ingen smertestilling av det. Kl 9 spurte jeg om jeg kunne få epidural, men da hadde jeg 7-8 cm åpning og de valgte å ikke sette da jeg ikke hadde fått utbytte av den. Kl 0915 begynte pressriene å komme.. uheldig som jeg er fikk jeg utrolig krampe i hoften som gjorde at jeg ikke klarte å presse det jeg burde... aooo!!!

Etter 1 time med pressrier fikk jeg riestimulerende drypp som ble økt igjen 15 min etter det. Så, kl 1042 kom min lille skjønnas ut!!! PERFEKT!

 

Min beste venninne var med på fødselen og fikk klippe navlestrengen =) Godt å ha gode venner som stiller opp når bf drog fra dag 1!!!!

 

Men nå er vi endelig komt hjem i går og har hatt ett utrolig fint døgn her hjemme med masse aming og mye søvn. Jeg har det luksusproblemet med alt for masse melk, de på sykehuset var helt forbløffet og sa jeg kunne født opp trillinger mist =) he he... men godt er det, føler med de som ikke har!

 

Nå ligger min lille i vuggen sin og nyter varmen og livet =)

 

DET MÅ ALLE DERE ANDRE OGSÅ GJØRE; og takk for gode samtaler her inne, kommer nok til å måtte lese her inne senere også =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så herlig da! Gratulerer så mye! Kan tenke meg du er stolt og lykkelig nå, og det med god grunn! :)

 

Så fint venninna di ble med deg som ledsager under fødselen, det var nok en stor opplevelse for henne også, og den deler dere jo for alltid. Mye bedre å ha med en god venn som gleder seg meg deg, og som du vet ønsker ditt og barnets beste, fremfor en egoistisk barnefar som ikke vet hvilket stort under han går slipp av ved å ikke være tilstede, både under svangerskapet, fødselen og tiden etterpå. Jeg ønsker deg masse lykke til!

 

Hell&Lykke herfra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye med gutten & velkommen til verden lille Prinsen :o)

Så kjekt at bestevenninnen din stilte opp, er nok en opplevelse hun tar med seg resten av livet. Ønsker deg & go' gutten masse lykke til videre!

God Jul & Godt Nytt År :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...