Gå til innhold

hatt en sa og prøver igjen...


mammas nurk

Anbefalte innlegg

heii. jeg er en håpefull dame. har netopp hatt en spontanabort, var litt over 8 uker på vei, dette var veldig trist for oss. vi vil prøve på nytt igjen så snart de går, og det er nå i slutten av desember. så jeg håper jeg også skal bli mamma i september ; =) noen flere her som har opplevd det her med spontanabort og bli gravid noen uker ettepå, eller er det noe som vet om det kan være litt vanskli etter en sa.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei, jeg har og nettopp hatt en sa. Var 6 uker på vei. Ikke noe hyggelig å oppleve det, har to barn fra før, og det har hjulpet meg :)

Vi hoppet rett ut i det, og prøver å bli gravide nå i desember. Hadde ikke mye smerter og stoppet raskt opp med å blø. Er selvfølgelig spent på hvor lang tid det går før vi får en positiv test. Hører om de som blir gravide med en gang etterpå, og andre igjen som strever litt. Vi må bare ta tiden til hjelp.

 

Krysser fingrene for oss begge :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter :)

 

Jeg er i akkurat samme situasjon, hadde en SA i helgen, nesten 8 uker på vei....:(

 

Har veldig lyst å prøve igjen og komme inn i september klubben.

 

Har nesten sluttet og blø, og hatt lite smerter, så satser på at vi klarer det igjen og IKKE mister denne gangen.

 

Fint med mange fridager i slutten av desember....satser på EL da ;)

 

Klem fra meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så kjekt å høre at andre er i samme situasjon. eg og hadde en sa i helga, var rett og slett et mareritt, er litt utruli at vi lager bånd til et foster som er 8 uker gammelt, men er fantastisk, vi var så klar for ¨bli førstegangs foreldre i juli. men håper september går bra, må bare får EL da i slutten av desember ;)

men gi lyd etter hver koss de går med dere:) spent....hehe

 

god jul:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får så vondt av dere som har opplevd sa. Har ingen barn fra før selv (håper det skal klaffe nå med september), så jeg har ikke opplevd det selv. Men et vennepar av oss mistet i 13 uke, å det var veldig vondt å se hvordan de hadde det i perioden etterpå. De var heldige og ble gravide litt over en mnd etter sa igjen. Å den lille jenta ble født nå for 3 uker siden, frisk og fin:) Så ikke mist motet, det ordner seg sikkert til slutt:) Lykke til alle sammen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, been there og done that...

Hadde en spontan abort i oktober, var bare 5 1/2 uke på vei og hadde bare vist jeg var gravid i 2 dager med surt allike vel...

Vi kjøre på i desember og satser på full klaff og en ny september baby... da er det 2 år siden sist vi fikk i september.

Det er bare å skysse fingrene og håpe på det beste. Lykke til og god jul.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Samme her..hadde en Sa i juni 08, men ble gravid igjen i september, for så en ny Sa i oktober 08..satser på at desember gir resultater..har gutt på 5 år fra før..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her også ja... hadde en SA i november,men jammen klaffet det her ijen til jul gitt :) veldig uventet,men den beste julegaven vi kunne fått! Det litt spesielle er at vi har termin på samme dag som 2 av de andre barna........;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

 

jeg har hatt en sa og en dødfødsel.

Gravid igjen med termin i september.:)

Med min historie kan det bli aktuelt å starte en fødsel et par uker tidligere, og da blir det i såfall en august baby. Men terminen er i september, så jeg holder meg her i første omgang.:)

 

Jeg må si at jeg er nervøs, med min historie tar jeg ikke noe for gitt. Jeg er litt avventende før jeg tør slippe jubelen løs, men jeg har en god følelse.:)

 

Gratulerer til dere alle!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...