LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 15. desember 2008 #1 Skrevet 15. desember 2008 Jeg virkelig HATER gardiner, og nå står valget mellom to sett som jeg har i mitt eie. Må bytte i dag, og casen er at de sorte har jeg hatt så mange ganger før, er ikke lei altså, menmen. Så har jeg noen nye beige som er skukkelig fine, men er usikker på om de passer i stua mi :-S Så om jeg henger opp de sorte kommer jeg til å lure på om det hadde vært finere med de beige, og henger jeg opp de beige risikerer jeg å bytte grdiner natt til julaften fordi det ikke funker. Har kallt inn mamma og en venninne som konsulenter da, så får høre på dem. =))
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 15. desember 2008 #2 Skrevet 15. desember 2008 jeg vil anbefalle deg og hamstre in godteri og ta med daten opp i senga og bli der til 1 nyttårsdag (det er lov å gå på do). da er det temlig stor sansynlighet for at du overlever. også slipper du kanskje og tenke på gardiner?
LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 15. desember 2008 Forfatter #3 Skrevet 15. desember 2008 Vet du, det hørtes ut som en kjempeplan! Til og med så heldige at soverom og dass ligger i første og stua er oppe, så da slipper jeg å se den i det hele tatt. =) Men spørs om det ikke er noe familiemedlemmer som kan bli litt lei og snurt om jeg isolerer meg hele jula. Spesiellt Guttongen kanskje. :-p
Spente med nr 3 i vente... Skrevet 15. desember 2008 #4 Skrevet 15. desember 2008 næmmen herregud... DET må de da forstå.... ;o)
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 15. desember 2008 #5 Skrevet 15. desember 2008 hehe.. de må da forstå såppas.. folk må da få feire julen som de vil og det ble jo vedtatt her i sta at julen slettes ikke bare er for barna
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 15. desember 2008 #6 Skrevet 15. desember 2008 Hvorfor bytte gardiner? Har man noe som funker kan det fint henge i minst 20 år, i alle fall i følge svigermor. Forøvrig en høydare å lese dette innlegget i dag, og jeg følte meg nesten litt truffet av ironi jeg som har lagt inn opptil flere innlegg om valgets kvaler i dag *fnis*
Under den hvite bro Skrevet 15. desember 2008 #7 Skrevet 15. desember 2008 Halleluja for et dilemma du er oppe i haha....jeg må faktisk si at jeg ikke har noen råd til deg.... håper du har det flott snuppa og overlever jula haha
Spente med nr 3 i vente... Skrevet 15. desember 2008 #8 Skrevet 15. desember 2008 du veit, vi har jo et enormt overlevelsesinnstinkt når det gjelder..... ;o)
LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 15. desember 2008 Forfatter #9 Skrevet 15. desember 2008 Så har jeg tatt mitt valg. Med tungt hjerte må jeg forkaste min plan om å forsøke de nye beige, de blir for tamme, så det blir sorte, safe. Ska'kke værra enkelt nei!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå