Gjest Skrevet 15. desember 2008 #1 Skrevet 15. desember 2008 havna på føden i går med rier som plutselig kom hele veien,hadde skikkelig vondt og jeg tenkte at NÅ KOMMER HAN Men NEIDA,har enda bare 2 cm åpning,var ingen effekt i riene! Nå sitter jeg her hjemme å kjenner at jeg er døds skuffet og lei meg! Trodde virkelig jeg var i fødsel jeg ...
SannaMor Skrevet 15. desember 2008 #2 Skrevet 15. desember 2008 Vet hvordan du har det..... Var på føden igår etter 12 timer med jækla vonde rier... på slutten var det 2 minutter mellom dem. Men jeg fikk aldri mer enn 2 cm åpning (( Så de gav meg bricanyl for å å stoppe riene, så smertestillende og sovemedisin og sendte meg hjem for å sove. De trodde jeg skulle komme tilbake om noen timer, men nå har det gått over 12 timer siden og ingenting mer hender. Så mye smerte for ingenting!!! Jeg gruer meg faktisk tild et setter igang igjen... hadde ingen ANING om at det gjorde SÅ vondt. Hvordn går det med deg nå?
Gjest Skrevet 15. desember 2008 #3 Skrevet 15. desember 2008 foruten om at jeg er litt forbanna og lei meg så går det bra synes di bare skulle gitt meg sånn så kunne satt igang fødselen skikkelig kjenner ikke en eneste kynner en gang nå! lenge siden jeg har vært så skuffet hehe
Gjest Skrevet 15. desember 2008 #4 Skrevet 15. desember 2008 men nå gikk slimproppen min vet at den kan gå lenge før fødsel,men føler vertfall jeg er på vei i riktig retning hehe
toa med 2 jenter og spire:) Skrevet 15. desember 2008 #5 Skrevet 15. desember 2008 samme her.var for ei uke siden på sykehuset ei natt og trodde hun skullekomme.hadde 2 cm,men neida,her sitter jeg enda.men bra sånn at det venter.er bare 35 uker.men var så klar og ville ha hun i armene:)
Nagilimia Skrevet 15. desember 2008 #6 Skrevet 15. desember 2008 Bare slenger meg med på denne tråden jeg! 1 cm åpning, rier fra helvete med 5 min i mellom kontenuerlig i 2 døgn og babyen ligger så langt opp at de ikke når han (slimproppen har gått da
Gjest Skrevet 15. desember 2008 #7 Skrevet 15. desember 2008 di er non luringer di små i magen begynner å lure på om det er en liten rampunge jeg sitter her å ruger på hihi...
Tullemor1 & Gullemitt :-) Skrevet 15. desember 2008 #8 Skrevet 15. desember 2008 Oi så spennende da LeneM.. følger med på deg serru hihi... kleem
Gjest Skrevet 15. desember 2008 #9 Skrevet 15. desember 2008 hihi. kjenner litt murringer i korsryggen,har så lyst at det skal utvikle seg til rier! typisk at jeg føder på julaften når jeg aller helst vil spise pinnekjøtt
Tullemor1 & Gullemitt :-) Skrevet 15. desember 2008 #10 Skrevet 15. desember 2008 Hehe det var som legen sa til meg jeg håper du holder til uke 36 det er 24 des det hehe jaja det bestemmer ikke jeg så det får komme når det kommer.
Gjest Skrevet 15. desember 2008 #11 Skrevet 15. desember 2008 hadde det vært mulig å fått fastsatt en dato at DEN DATOEN kommer barnet så hadde jeg vært glad hehe..er ganske slitsomt å gå å vente,spesielt nå som jeg har rier uten virkning...skal love deg at jeg har felt mangen tårer i dag,vært skikkelig lei meg,men nå begynner det å komme seg heldigvis han kommer når han vil så lenge han kommer denne uka så er jeg fornøyd hehehe---har hatt en alvorsplan med han ser du føles så rart å ha sååå smertefulle rier en dag og nå er det så rolig!! hvilken uke er du i nå?
SannaMor Skrevet 15. desember 2008 #12 Skrevet 15. desember 2008 Men jeg klarer ikke helt å forstå hvorfor det bare stopper opp... Neptunia, jeg leste din andre tråd, og ditt tilfelle ligner jo mitt bortsett fra at mine rier ble stoppet kjemisk, og jordmødrene der påstår at det kommer SNART sette igang igjen. Fortsatt uregelmessige rier hos eg? Det er jo så VONDT å gå sånn!! Slimproppen min gikk også imorges. Sukk, jeg er så forvirret og vil så gjerne ha det overstått. Og blir jo ganske demotivert av å lese at folk her har gått sånn i over en uke!!! Ingen som har opplevd tilsvarende hvor fødsel skjedde straks etterpå? Har konstante mensensmerter, kan det bety at det kan skje litt modning og åpning selvom rine mine har stoppet?
Tullemor1 & Gullemitt :-) Skrevet 15. desember 2008 #13 Skrevet 15. desember 2008 Hei LeneM jeg er 35 uker på onsdag.. så jeg har kommet veldig langt. Til og ha ligget sykemld hjemme siden uke 19 ) og fare for prematur
Gjest Skrevet 15. desember 2008 #14 Skrevet 15. desember 2008 jeg ble SÅ glad når slimproppen gikk i dag,siden jeg hadde så harde rier i går,så føler jeg at det er noe på gang,nekter å tro på at fødselen er langt unna men jeg synes også det er rart at det bare stopper opp!
Nagilimia Skrevet 15. desember 2008 #15 Skrevet 15. desember 2008 SannaSue: Skulle gitt alt for en liten pause nå altså... men men man går jo tilslutt nesten i sånn trance :s Jeg har ikke tatt tiden onkli siden jeg kom hjem fra sykehuset i dag, men er vel fortsatt 5, 4, 6 min i mellom når jeg titter på dataklokka. Krysser fingrene for oss alle på overtid!!!!!!!!
*mammaen til benjamin og kasp* Skrevet 15. desember 2008 #16 Skrevet 15. desember 2008 det er tydeligvis flere som har det som meg ser jeg. Hos meg startet jeg nemlig med rier i går- sinnsykt vonde og regelmessige. Men, så bare gav det seg etter noen timer. Startet med litt små rier i hele natt igjen, men så gav det seg IGJEN tidlig i dag. Skjønner ingenting jeg! Skikkelig skuffa nå. Slimproppen min gikk for en uke siden, og hadde virkelig håp om at det var på gang nå. Har ikke vært på føden jeg da, så aner ikke om det er åpning eller noe. :(
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå