Anonym bruker Skrevet 15. desember 2008 #1 Skrevet 15. desember 2008 Går det omgangssyke i Bergen og omegn nå eller har det ene familiemedlemmet vårt bare vært uheldig med maten? Får litt noia av tanken på å få dette nå, men det er vel vanlig rundt juletider?
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2008 #2 Skrevet 15. desember 2008 Den har jo gått kraftig over hele resten av landet så hvorfor skal ikke de tullete bergenserene få det også. Dere burde hatt det hele året så dere kom dere på jorda igjen.
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2008 #3 Skrevet 15. desember 2008 Har ikke hørt om noen i vårt område i alle fall.
Antinissen Skrevet 15. desember 2008 #4 Skrevet 15. desember 2008 Eh, hæ? Er det ingen bergensere på jorda? Til hi. Ingen spysyke i vår barnehage den siste tiden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå