Gå til innhold

Spysyke i Bergen


Anbefalte innlegg

Skrevet

Går det omgangssyke i Bergen og omegn nå eller har det ene familiemedlemmet vårt bare vært uheldig med maten?

Får litt noia av tanken på å få dette nå, men det er vel vanlig rundt juletider?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den har jo gått kraftig over hele resten av landet så hvorfor skal ikke de tullete bergenserene få det også. Dere burde hatt det hele året så dere kom dere på jorda igjen.

Skrevet

Har ikke hørt om noen i vårt område i alle fall.

Skrevet

Eh, hæ? Er det ingen bergensere på jorda?

 

Til hi. Ingen spysyke i vår barnehage den siste tiden.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...