Gå til innhold

sanne eller sanne-synøve?

Anbefalte innlegg

Skrevet

hva er finest?

(ikke lov å si at ingen er fine eller at noe er stygt... hehe)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heheh...!

Øhh da må det bli Sanne. Men jeg hadde slått de sammen og gått for Synne :-p

Skrevet

Sanne...syns sanne-synøve ble litt mye (i tillegg til at det ble litt Den Sanne Synøve, om du skjønner hva jeg mener ;)

Skrevet

Bare sanne. Sanny-Synnøve får den merkelige dobbeltbetydningen.

Skrevet

både sanne og synøve er slektsnavn. så om det blir synne så ødlegger jeg jo alt.. hehe

jeg tenker at om det blir sanne-synøve så blir det sikkert sanne til vanlig og hele navnet når jeg blir sint. og det er jo litt dumt, men sanne blir så likt borens navn.

det er et hardt liv :P

Skrevet

hehe.. jeg har faktisk aldri tenkt på det med at det blir dobbeltbetydning... hehe... men det er jo derfor man har dib er det ikke? :P

Skrevet

Aha. Da hadde jeg gått for bare Synnøve (Synøve), syns det er finere enn Sanne. Har fortsatt ikke sagt noen av de er stygge, sant? ;-)

Skrevet

men jeg kan ikke gå for Synøve alene, for da blir det jo 2 som heter det... hehe.. de opprinlige Sannene er jo døde, så der er ikke det problemet.. hehe

Skrevet

Veeel, så vidt jeg har fått med meg så har du vel ikke så veldig nært forestående termin, så du har vel ennå litt tid å tenke på =))

Skrevet

Sanne og Synnøve er to fine navn, spesielt det siste. Problemet er vel at de to i den rekkefølgen får en mening. Sanne Synnøve..ble litt rart.

Skrevet

prøver du og antyde at synøve kommer til å dø innen jeg får baby?... hehe

hehe... jeg er litt syk på den planlegginga.

Skrevet

hm... det blir kanskje det... hm..

alternativ nr 3 er Sanne Atina, men det blir jo også temlig rart.

Skrevet

Neinei, for all del. Men hun er kanskje dement (og alle andre i familien) :-D

Jeg holdt også på sånn ei stund, når Guttongen var rundt 3, skikkelig værpesyk. Men takk og pris så roa det seg, nå tar jeg det som det kommer (og håper det kommer snart ;-))

Skrevet
frekke faen... hehe.. jeg skal ha barn før folk blir demente... hehe der rare er at for 2 måneder siden så hadde jeg slettes ikke lyst på. kanskje jeg egentlig bare kjeder meg litt... hehe
Skrevet

Hadde gått for bare Synnøve/Synøve.

(Eventuelt forkortet det til Synne).

Men av de to du nevner hadde jeg tatt Sanne, for Sanne Synøve blir litt "for mye".

Skrevet

Sanne kan jo ikke ha mellomnavn.

Uansett så blir det Den Sanne ----- etterleannet, haha;)

Synnøve!

Jeg er lei korte søte popnavn.. Er for mye av de! Gamle norske og svenske navn er pene:)

Skrevet

Tror du får finne deg en hobby. Før du vet ordet av det sidder du der med både Synøve jr, Gunnar Den Andre, Sanne, Sanne-Synøve og Per. Helt uten at det var planlagt (og lenge før slekta blir dement!). :-D

Skrevet

dette er et gammelt noskt/dansk navn.

jeg har en oldemor som heter sanne, en som hetter sanna, og en som heter synøve. synøve er i alle ledd nedover.

men sanna syns jeg blir litt heftig.

æsj. dette er vanskelig

Skrevet

Sanna er finere:D

Skrevet

hehe.. dere er vanskelige... hehe

men sanna er fint.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...