Gå til innhold

Arg må få ut noe frustrasjon!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nav er bare et håpløst rot, med masse papir mølje.. og når den papir møljen er sendt så er det vist feil.. så er utregningen feil.. får beskjed om jeg får så så mye utbetalt så ringer de 3 timer seinere og sier jeg får halvparten sia det var en feil i papirene!!!!!

Kan de ikke få orden på papirene sine og få noen som kan dette til å gjøre det enn dumme naut!!!

Er skikkelig frustrerende.. trenger penger men sia de trakk tilbake den ene betalingen og så sendte den på nytt så får jeg ikke penger på en del dager...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Velkommen i klubben!

Her er det bare kaos idag og! NAV er jo surrehuer uten like! Så fordi DE har gjort en feil, må JEG gå blakk i ennå fler dager.

Kjempe moro, spesielt nå i Desember.

Så jeg joiner deg i frusterasjonen din! :-)

Skrevet

NAV er helt ubrukelig. hvis man ringer for og spørre om noe så må du bli satt over 7 ganger før du får hjelp. virker som om ingen der kan jobben sin eller kan ta ansvar for noen ting! helt håpløst!

Skrevet

er du heldig så får du kaaaaanskje svar i løpet a noen dager... men da er du heldig :P

Skrevet

Jeg må bare fortelle hva som møtte meg når jeg endelig kom igjennom på tlf ista!

Hun dama mente at legen min kanskje hadde glemt å sende en erklæring de må ha hvis man er sykemeldt i over 8 uker. Men det kunne hende de hadde fått det da, men da måtte hun lete igjennom så mye papirer og det var det ikke kapasitet til nå. Så det måtte ta den tiden det tok, ellers fikk jeg gå opp til legen og få en kopi av dette papiret og gå ned til NAV med det... !!?!?

DA satt jeg meg på bakbena altså! Det går jo ikke ann! For under ei uke sia fikk jeg bekreftet at de hadde alt de trengte av papirer. Og de papirene har de hatt i snart 1 mnd.

Så hun skulle sette over penger likevel da. Men jeg måtte høre med legen om hun gadd å sende det papiret på nytt ellers fikk jeg komme ned med det selv. Ellers skulle jeg ikke få penger neste mnd! Fy faen! For en fantastisk oppførsel. I tillegg klarer hun å lirke ut av seg spørsmål om hvorfor jeg egentlig er sykemeldt. Hva faen har hun med det å gjøre?

Skrevet

Altså jeg vet jo at NAV har noe å gjøre med det, men det var bare så lite proffesjonelt å lirke noe sånt ut av seg på en tlfsamtale som ikke handlet om det i detheletatt!

Skrevet

hehe dette hørtes ut som det samme som meg :P hehe... skal søren meg ikke være lett... fikk beskjed om at alt var bra klokka 11 i dag men klokka 2 så ringte de og sa det var feil i papirene så jeg fikk mindre penger enn jeg fikk beskjed om.. og hu skulle SE om hu fikk satt de over i dag... Herregud sier jeg bare :S er det rart man blir forvirra... jeg gruer meg bare til å begynne med svangerskaps permisjons mølla jeg altså.... MARERITT!!!

Skrevet

Hihi slenger meg på her jeg også!

Gubben har vært sykemeldt siden januar pga ryggen og ikke en gang har han fått pengene på utbetalings dato! Ikke en eneste gang og det er litt utrolig egentlig. Tilogmed hvis vi ringer og spør en uke i forveien om alt er som det skal så får vi ikke pengene når vi skal! Bare sann som i dag så skulle sykepengene ha kommet men nei da... ingen penger fordi papirene var ikke blitt i orden føre slutten av forje uke.... Hva forventer de? at vi skal sulte???

En annen ting er når vi skulle søke om engangstønad nå så leverte vi den inn 2 mnd føre termin.. Og så tenkte jeg at jeg vil vite hvor lang tid dette tar siden jeg hadde levert den og var over uke 26 så kunne jeg jo få de utbetalt med en gang.... I to uker prøvde jeg å få tak i noen som kunne svare meg men ikke en eneste person kunne hjelpe meg... Etter to uker så fikk jeg enderlig snakke med en som kunne svare men hun kunne ikke finne noen søknad fra meg.. Hva sier jeg da og kjenner en lettere panikk komme snikenede... Det viser seg at siden mannen min har søkt om permisjon så hadde de latt alle søknadene i samme hylle og stiftet de sammen. dermed så hadde de ikke sett min føre det var på tide å behandle hans.... Godt man har mulighet til å masse sier jeg......

Skrevet

Har nok dårlige erfaringer æ også, fra tidligere. Ringer aldri til Nav, sender heller email og er forberedt på litt ventetid. Slik får man faktisk svar ganske kjapt her i Tromsø. Og så må man jo bare har litt penger i reserve, dessverre. For all del, ikke å glemme å ta kopi av alt man leverer til dem, med leveringsdato!!! Har hatt noen mareritter om Nav i løpet av graviditeten...

Skrevet

Jeg får ikke permisjonspenger pga 10(!) dager for lite jobbing før jeg må ut i permisjon. Sug og svelg, trivelig år med sosialstønad.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...