Månefeen ♥ Skrevet 15. desember 2008 #1 Skrevet 15. desember 2008 Jeg er helt skjelven i kroppen, er så spent! Vi reiser nå om 5min. Kjøper med meg en cola på veien så blir det kanskje litt sprell inni der Fikk se nurket mitt uke 9 og 13, men det føles så lenge siden.
Linn,Skrållan&LilleSøster Skrevet 15. desember 2008 #2 Skrevet 15. desember 2008 Masse lykke til;) Gleder meg til det blir min tur;) Må skrive hvordan det gikk da;) Skal dere vite kjønnet?
Månefeen ♥ Skrevet 15. desember 2008 Forfatter #3 Skrevet 15. desember 2008 Vi er helt i ekstase!!!!! Alt gikk veldig bra, kunne t.o.m telle fingre og tær Jordmor var flink, hun forklarte hva vi så mens vi gikk igjennom den lille kroppen og la til litt humor her og der. Vi fikk vite at det blir en liten jente Jeg har hatt "jente-følelse" uten å si det til noen så det var moro å få det bekreftet. Det hjalp med litt cola og sjokolade ja, jenta vår var VELDIG aktiv! Det gjorde ting lettere for jordmor, men ikke like lett å ta fine bilder. Fikk nå noen som ble bra, bl.a et fint portrettbilde og noen fine hender og føtter
Linn,Skrållan&LilleSøster Skrevet 16. desember 2008 #4 Skrevet 16. desember 2008 Å så morro;) Blir spennende.Gleder meg masse til og få vite hva som bor i magen min nå. Har en jente fra før. Når har du termin?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå