Gå til innhold

27+2 idag, og kjenner babyen veeeldig godt!!! Superbaby???


Mortiletbittelitenurk

Anbefalte innlegg

...får nesten ike sove om nettene, synes den spreller veldig fælt.

 

Er ganske lav, så magen er jo kortere enn på dere lange, men kjenner veldig mye til babyen nå. Blir bekymret for at den skal bli veldig mye sterkere og sprelle ennå mer, det må da være ubehagelig?

 

Har ganske stor mage, kan se ut som jeg har svelget en fotball...

 

Jeg lurer på....jeg ble flyttet 10 dager tilbake i terminen på UL....kanskje de tok feil??? Kanskje babyen er større enn jeg tror, og at jeg er lengre på vei enn det jeg tror???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Uffda, det hørtes slitsomt ut...

Jeg tenker at det vil være fra nå og noen uker fremover at man merker babyen aller mest. Etterhvert vil det bli mindre boltreplass, og dermed mindre spark. Senere kjenner man mer at babyen snur på seg (og det er jo veldig ubehagelig det og, men), og ikke de kraftigste sparkene.

 

Er symfysemålene dine innenfor normalen, da? Er jo ganske nøyaktig disse ul-terminene, men er du veldig usikker så ta det opp med legen din :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei du! jeg opplever det samme. Babyen sparker kraftigere for hver eneste dag, våkner om nettene av at det er direkte ubehagelig...nesten vondt.Jeg er 159 høy, magen min er også ganske lav men veldig liten enda :-( Var hos jordmor på Mandag og hun sa at det kan være fordi jeg er lav og i tillegg bærer jeg bebisen veldig inni meg om du skjønner, og at jeg dermed kjenner bevegelsene ekstra godt.Symfysemålet er innenfor der det skal være :) Men nå gruer jeg meg bare til at sparkene når ribbena, det vil sikkert gjøre j....vondt!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hm trodde det var vanlig? jeg husker at jeg kjente babyen selv gaanske godt når jeg var 27 uker. Er 29+3 nå og kjenner babyen fortsatt veldig godt, men tror hun har snudd seg så bevegelsene er andeledes..Mye mer pressing ut av føttene osv, og bevegelsene er mye mer vendt oppover nå da;) men du kan jo trøste deg med at det blir mindre og mindre plass i magen så babyen roer seg nok fremover. Jeg er også ganske lav btw.

 

Syns spark i galleblæren er litt ubehagelig, men ikke direkte vondt. Jeg ble stilt nesten 4 uker tilbake på ultralyd..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi! 4 uker! Det var jo ikke beskjedent heller!

 

Er 26+5 og har denne helga kjent Junior veldig godt. Han er roligere i perioder, men nå i dag har han tatt helt av. Kjenner godt hælene som presser opp og hadde akkurat en pressing fra ham som IKKE var god. I dag tidlig kunne jeg kjenne rumpe, fot, hele kroppen og skuldrene med hendene. Rimelig stilig ;-) Tror dette går i bølger. Han her har i alle fall perioder der han sover mye, før det tar seg opp igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja er veldig mye med 4 uker. ja jenta mi presser ut føttene i tide og utide..ubehagelig:p men hun såver som regel ikke mer enn en time om gangen, men våkner heldigvis ikke ofte av bevegelsene om natta:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er 26 uker på vei (28 uker etter min egen termin) og baby knekker snar ribbeina på meg. Hun er aktiv store deler av døgnet. Våkner om natten og får ikke sove.

Men, nå er det altså ribbeina mine som får gjennomgått de siste par ukene.

Tror hun er meget diger. Var 685 g i uke 22 og var da laaaangt over gjennomsnittet.

Jeg er også liten av vekst- 161 cm så når jeg sitter er livmoren min helt oppe under puppene;)

Når jeg ligger rekker den et lite stk over navlen.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

WOW, kjenner dere forskjell på hode/armer/bein? Det vil jeg åsså..

Jeg er 26+4, kjenner MASSE liv, men er ikke sikker på hva tulla driver med der inne :)

Kan noen av dere beskrive hvordan de forskjellige tingene føles som??

Prøve iallefall, så vet jeg :) På forhånd tuuusen takk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 26 uker og kjenner også veldig masse liv. Men det er i perioder. Kan gå noen timer uten at jeg kjenner noe, men når han setter igang med sparkingen så kan han holde meg våken om nettene. Jeg kan se utenpå magen min nå at han sparket. Det er kjempegøy!!! Magen min blir helt deformert og pluttselig er det et bein el arm som lager en bulk i magen =) Jeg er 170 høy og bærer magen veldig lavt.. tror egentlig jeg skal være glad for det, for da presser han ikke så mye på magesekk og ribben...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...