Maja08-gravid med nummer 4 :o) Skrevet 15. desember 2008 #1 Skrevet 15. desember 2008 Jeg tok nettopp en gravitest, sannsynligvis noen dager før IKM i tillegg til at det ikke var morgenurin og at jeg hadde akkuratt drukket ganske mye cola zero.. Ikke optimalt altså, men jeg gjorde nå engang det, og den var som dere sikkert forstår negativ. Vet dere hvor sikker disse testene er (med tanke på disse omstendighetene)?? Jeg har en digital CB test liggende som jeg tenkte å ta i løpet av de neste dagene (med morgenurin da ), men lurte bare på om noen visste hvor sensitive disse testene er??
blirjegsnartmamma Skrevet 15. desember 2008 #2 Skrevet 15. desember 2008 de skal være like sikre som de andre de.. Mener å ha hørt at de i noen tilfeller også er litt mer følsomme - men det er ikke noe jeg VET. Ble inspirert av overskriften din, så bestilte meg 4 staver + 1 CB digital før jeg svarte her
Maja08-gravid med nummer 4 :o) Skrevet 15. desember 2008 Forfatter #3 Skrevet 15. desember 2008 He he, ja dersom ikke vi har lykkes denne måneden tror jeg jammen jeg må bestille litt flere jeg også ) Men, venter noen dager til, det kan jo være at det var for tidlig å teste og at det at jeg ikke brukte morgenurin gjorde den falskt negativ.. Det er lov å håpe ) Jeg har to barn fra før og har liksom "alltid" blitt gravid med en gang jeg har sluttet på pillen, men da har jeg jo ikke ammet da..
blirjegsnartmamma Skrevet 15. desember 2008 #4 Skrevet 15. desember 2008 gyn sa til meg at dey var best å tesye 2 uker ETTER ikm... lenge å vente, men da er resultatet sikrere visstnok.. tilfelle mensen bare har glemt seg
Maja08-gravid med nummer 4 :o) Skrevet 15. desember 2008 Forfatter #5 Skrevet 15. desember 2008 Uff ja, det er lenge å vente! I tillegg vet jeg ikke helt sikkert når IKM er i og med at dette er første syklus etter fødselen (selv om den yngste allerede har blitt 1 år!) Det har nok en del med ammingen å gjøre. Ammer fortsatt morgen og kveld.
blirjegsnartmamma Skrevet 15. desember 2008 #6 Skrevet 15. desember 2008 ja.. med den "regelen" så er det ikke sikkert jeg får pos. test før midten av januar! Men håper at den slår ut på IKM da.. Første runde med pergo nå, håper at det klaffet!
Maja08-gravid med nummer 4 :o) Skrevet 15. desember 2008 Forfatter #7 Skrevet 15. desember 2008 Da ønsker jeg deg i hvert fall lykke til!! Jeg er bare i første PP så jeg prøver å være tålmodig )
blirjegsnartmamma Skrevet 15. desember 2008 #8 Skrevet 15. desember 2008 er mange det klaffer for i første pp Lykke til du også!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå