♥Kristoffer&Harald♥ Skrevet 15. desember 2008 #1 Skrevet 15. desember 2008 strammet seg regelmessig... ikke hatt noe vondt eller slikt men den har strammet seg regelmessig i hele dag.... I natt så våknet jeg at det gjorde veldig veldig vondt like over skambeine og rundt til ryggen og i korsryggen... dette skjedde en del ganger men det var ikke noe regelmessig over de... Nå går det ca 10 min mellom hver gang magen strammer seg... Er jo bare 34+3 uker på vei så er lissom litt vel tidlig enda... men samtidig så er jeg jo inne en til to ganger i løpet av en uke
♥Mie Celine♥Håkon♥ Skrevet 15. desember 2008 #2 Skrevet 15. desember 2008 den magen din ekke te å stole på lengere hehe
♥Kristoffer&Harald♥ Skrevet 15. desember 2008 Forfatter #3 Skrevet 15. desember 2008 nei det har jeg funnet ut av.... hihi det er en lure mage... har en ordentlig erterkrok der inne
Hakkamella Skrevet 15. desember 2008 #4 Skrevet 15. desember 2008 Den dagen du føder på ordentlig så blir det vel som i den Monty Python sketsjen der den katolske moren til sånn ca 100 barn står og lager mat og plutselig bare faller en baby på gulvet, og hun roper 'Kan noen ta opp den ungen?' Din fødsel blir vel av samme sorten fordi du har hatt så mange lurerier i det siste! HEHEHE
♥Kristoffer&Harald♥ Skrevet 15. desember 2008 Forfatter #5 Skrevet 15. desember 2008 Noe sant ja! Begynner å bli sann at, tja skal jeg ringe føden slik at det gir seg tru! Vet at hvis jeg drar ned så tar det to timer der og så blir vi sendt hjem igjen! Er nesten ikke noe morsomt lengre...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå