hæppisnæppi<3 Skrevet 15. desember 2008 #1 Skrevet 15. desember 2008 Siden i går kveld har alt jeg har spist kommet opp igjen...så i dag ble jeg hjemme fra jobb, selv om jeg allerede er 50% sykmeldt. Dette førte jo selvsagt til at jeg måtte ha ny sykmelding fra lege... Lettere sagt enn gjort. Legen har ringetid i en halv time, hvor jeg ringte konstant, men fikk bare opptatt. Ringte sentralbordet etterpå for å få litt hjelp, men neida! Ring igjen i morgen til samme tid du...BLÆH! Ingen mulighet til å ringe meg opp igjen og helt låst...hva gjør jeg da. Ble litt på griner*n her da...også ringer sjefen og lurer på hva jeg tenker etter jul(er sykmeldt halvt frem til juleferien). Hvordan skal jeg vite det da??? Når jeg ikke engang får tak i legen min og alt er bare ræv...Sukk...måtte bare få ut litt steam... På fysio'n var de i allefall imøtekommende og skulle ringe tilbake så fort de hadde fått satt meg opp på en time(blir heldigvis prioritert der pga gravid og sykemeldt) Ett lyspunkt i allefall.. Flere med umulige leger??
Linn,Skrållan&LilleSøster Skrevet 15. desember 2008 #2 Skrevet 15. desember 2008 Men,om du er 50% sykem kan du ikke bar ta det igjen i løpet av uken? Trenger vel ikke ekstra sykem for det? Ellers bruke egenmeld dag. men,enig at legen er håpløs. Men,arb giver lurer nok på hva du selv føler og tenker om og komme tilbake igjen. Hvorfor er du sykem da??Kvalme???Hadde jeg vært deg,hadde jeg kanskje heller kjørt til legekontoret og snakket med dem.Gjerne lettere og få hjelp når man er der.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå