Gleder_oss m. komplett familie Skrevet 15. desember 2008 #1 Skrevet 15. desember 2008 Skal kjøpe en liten oppmerksomhet til ei herlig jente på 10 år, men aner ikke hva jeg skal kjøpe. Er det noen som har forslag til hva jeg kan finne på? Hva er "in" for dagens 10 åringer? PS. Vet at hun er interessert i fotografering..
Gjest Skrevet 15. desember 2008 #2 Skrevet 15. desember 2008 Hva med gavekort i en fotobutikk på en forstørrelse eller noe?
Gjest Skrevet 15. desember 2008 #3 Skrevet 15. desember 2008 Hannah Montana og High School Musical er veldig in her i gården. (hun er 10) Også hester da. Alt med hest!
snuppedupp Skrevet 15. desember 2008 #4 Skrevet 15. desember 2008 Hva med et scrappe sett, så kan hun scrappe noen av bildene sine? Mitt tante barn elsker i alle fall dette (det gjør tanten og)
Gleder_oss m. komplett familie Skrevet 15. desember 2008 Forfatter #5 Skrevet 15. desember 2008 Takk for tilbakemeldingene :-) Alle forslagene er supre. Det blir mye lettere for meg å kjøpe nå! Nikker og neier!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå