Gå til innhold

Kommer ikke igjennom til NAV!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Prøvd flere ganger idag og gidder ikke sitte i telefonkø for alltid heller. Det er jo tydelig at det er ett eller annet spesielt idag.

Fler som skulle hatt penger som ikke er kommet ennå?

De kommer kanskje senere på dagen idag?

 

Er egentlig ikke en sånn maseperson, men de har gjort så mye feil så jeg må sjekke opp ALT til punkt og prikke! :-)

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kom igjennom til slutt og godt var det. For da fikk jeg nemlig bekreftelse på at de manglet et papir fra legen min. ennå jeg var i kontakt med NAV for 6 dager siden og da hadde de alt de trengte!

Er det mulig?? I rest my case sier jeg nå bare. Det er jo umulig å vite. Da blir pengene forsinket IGJEN, og regninger og lån må vente.

Dagens utblåsning. Ble så forbanna at jeg begynte å grine i tillegg! Dumme hormoner!

 

Sånn :-) Det var bedre.

Skrevet

forstår deg utrolig godt!!! :P er utrolig mye surr....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...