Thessa og Bebbis Skrevet 15. desember 2008 #1 Skrevet 15. desember 2008 Prøvd flere ganger idag og gidder ikke sitte i telefonkø for alltid heller. Det er jo tydelig at det er ett eller annet spesielt idag. Fler som skulle hatt penger som ikke er kommet ennå? De kommer kanskje senere på dagen idag? Er egentlig ikke en sånn maseperson, men de har gjort så mye feil så jeg må sjekke opp ALT til punkt og prikke! :-)
Thessa og Bebbis Skrevet 15. desember 2008 Forfatter #2 Skrevet 15. desember 2008 Kom igjennom til slutt og godt var det. For da fikk jeg nemlig bekreftelse på at de manglet et papir fra legen min. ennå jeg var i kontakt med NAV for 6 dager siden og da hadde de alt de trengte! Er det mulig?? I rest my case sier jeg nå bare. Det er jo umulig å vite. Da blir pengene forsinket IGJEN, og regninger og lån må vente. Dagens utblåsning. Ble så forbanna at jeg begynte å grine i tillegg! Dumme hormoner! Sånn :-) Det var bedre.
lillemeg har fått prinsen sin! Skrevet 15. desember 2008 #3 Skrevet 15. desember 2008 forstår deg utrolig godt!!! er utrolig mye surr....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå