blirjegsnartmamma Skrevet 15. desember 2008 #1 Skrevet 15. desember 2008 At her inne snakker vi om alt mulig, ting vi ofte ikke snakker med våre beste venninner om engang! Ting som tilogmed kan være litt flaut å snakke med partneren om.. Tappetafsing - utflod (utseende, mye eller lite) - hvor ofte vi har sex, hvor vi har sex, hvordan vi har sex.. - mensblødning (utseende, mye eller lite) Og alt uten anonymknapp! Og etterhvert møter vi kanskje flere av de vi har diskutert disse tingene med på BIM-treff.. hehe
Krøllefrøken Skrevet 15. desember 2008 #2 Skrevet 15. desember 2008 hehe, sant det;) prøving og graviditet gjør at en åpner seg og prater om det meste!
blirjegsnartmamma Skrevet 15. desember 2008 Forfatter #3 Skrevet 15. desember 2008 jeg vet mens overfor venninner merker jeg at jeg blir litt reservert bare de spør om hvor lenge vi har prøvd..
madammen med tulla og fødeklar Skrevet 16. desember 2008 #4 Skrevet 16. desember 2008 hehe men det er jo litt lettere siden alle er i samme situasjon ( ikke helt da men dere skjønner), og at man slipper å se feks partner inn i øynene å si dette, Jeg er neste helt ny her men syntes det er veldig kjekt å se at det er noen andre enn bare meg som er like interessert i disse temaene, og få gode råd osv. Tror gubben hadde blitt gaaaal om jeg skulle mast hele dagen om el og ikm osv. hihihi Så vil vel egentlig bare si at det er velig kjekt å være her inne med dere:) Håper alle får spirene sine snart!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå