♥Vesla-nov 09♥Baby-juni 12♥ Skrevet 15. desember 2008 #1 Skrevet 15. desember 2008 Er det lurt å avvente "babymaking" når man står i fare for å bli permittert? Vi fikk en ganske overraskende beskjed i dag om at to av oss nyeste ansatte muligens vil bli permittert. Vi får vite mer senere i dag. Har jeg krav på svangerskapspenger osv. hvis jeg går inn i en langvarig permittering? For å si det sånn, så er vi ganske avhengig av min inntekt. Og det holder ikke med en engangsstønad hvis vi blir gravide.
Gjest Skrevet 15. desember 2008 #2 Skrevet 15. desember 2008 Hvis du står i fare for å bli permittert, og dere er avhengig av din lønn, så ville jeg ha ventet.
♥Vesla-nov 09♥Baby-juni 12♥ Skrevet 15. desember 2008 Forfatter #3 Skrevet 15. desember 2008 Da ble jeg permittert for 3 måneder fra 19.januar. Da går husbyggingsplaner og babyplanet i vasken. Hurra for Norge! Vi er ikke avhengig i den forstand av bare min lønn, men vi trenger den så sårt med tanke på at vi skal bygge hus nå. Men må jo bare skrinlegge alle planer nå og suge på totten...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå