Gå til innhold

Bleieskift og mageknip


Bergensren84

Anbefalte innlegg

Vår lille jente gjør ikke annet enn å besje..så og si hver gang hun er våken presser og presser hun, ser hun har vondt..etter en stund kommer det med ett brak..hun har en del av disse iløpet av døgnet..er begynt å grine en del på grunn av mageknip så er redd det utvikler seg til kolikk..hvordan er det med deres?Hørt det er like vanlig å ha avføring hver 14 dag..

Noen som har erfaring med mageknip/kolikk?Hvordan det utvikler seg?

Er nok ikke kolikk ennå siden hun klarer å sove seg gjennom mye,men ser det kniper mye når hun sover og:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg vet ingenting om kolikk, men sånn er vår lillegutt også, kan hende at det er noe vi spiser/ drikker som de får mageknipe av, jeg kan ikke drikke noe med kullsyre for da får han mageknip, men ellers har jeg ikke funnet mer hva det kan skyldes

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg vet ikke så mye om kolikk, men det kan skyldes at du spiser/drikker noe som jenta di ikke tåler, for min lillegutt har det samme problemet, og jeg har funnet ut at hvis jeg drikker noe med kullsyre og noe med koffein (cola eller kaffe eller te) så får han mageknip.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begge mine har bæsja uten stopp, aldri en bleie uten bæsj og jeg kunne sikkert skiftet hvert kvarter om jeg skulle holde rumpa fri for bæsj

 

Gutten min var lik, men var lite plaget av knip

Jenta mi sliter og kniper og griner pga magen.

Kan selvfølgelig bli værre, men det kan like godt bli bedre. de kan vende seg til det vi spiser også ....

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt og høre at det er normalt,eller relativt normalt..Føler jeg må gjøre noe for å hjelpe henne snart..tenkte på å kjøpe te for ammende eller kamille te skal visst nok være bra..holder meg ellers unna løk og alle sånne ting for sikrets skyld,jordmor sa også at jeg burde prøve å holde meg unna melkeprodukter i 3 dager og se om det hjelper..haha..kan jo prøve..men er jo melk i absolutt alt..eeelsker melk og yoghurt,cornflakes med melk..er jo livet mitt..hehe..jaja..alt for tøtto..;)

Er ganske slitsomt og for er ikke så lett å få gjort andre ting når det kniper så ofte,men håper det er så du sier..at det kommer seg litt etter hvert..tarmene modnes litt for hver dag..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...