Gjest Skrevet 15. desember 2008 #1 Skrevet 15. desember 2008 Synes det er helt tåpelig dette om at jula kun er for unger. Ikke skal man nyte et glass vin, gaver til voksne skal kuttes ut (tom sine egne søsken), barnas pynt må for all del pryde hele huset osv osv...det er jo tross alt barnas høytid! NEI, tenk jula er for alle. Hadde jeg ikke hatt gaver under juletreet hadde jeg blitt litt lei meg. Jula er til for alle som vil ta del i den, også voksne!! Vi er en utrolig julete familie- og vi tar hensyn til alles ønsker, både store og små. Å gjett om vi koser oss alle mann! Sånn, der fikk jeg det ut!
Mockanin Skrevet 15. desember 2008 #2 Skrevet 15. desember 2008 Helt enig med deg. Elsker jula, når alle forberedelsene er over vel og merke. Jeg koser meg med julegavene jeg får, hadde blitt lei meg om jeg ikke fikk noen.
Gjest Trollbundet Skrevet 15. desember 2008 #3 Skrevet 15. desember 2008 Helt enig! Elsker jula,og gleder meg som en unge:).
erteposen + 4 Skrevet 15. desember 2008 #4 Skrevet 15. desember 2008 Vi er en julefamilie, men barna er alltid i fokus. Det skjer uansett om det er jul eller ikke:)
♥binna♥ Skrevet 15. desember 2008 #5 Skrevet 15. desember 2008 Enig, jula er for alle. Jeg koser meg med juleforberedelser sammen med barna. Barna er viktigst, men vi skal alle kose oss i jula.
Gjest Skrevet 15. desember 2008 #7 Skrevet 15. desember 2008 Enig med deg! Jula er viktig for meg den ... jeg liker familiebesøkene, pakkene (både å gi dem og få dem), den gode maten, glasset med rødvin etter at ungene er lagt. Sitte med min kjære på kvelden med tent peis og knekke nøtter og bare kose oss. Ja, det er mest for ungene, men jeg vil vitterlig ha min lille bit av "kaka" jeg også. Så her i huset er jula litt for oss voksne også. Og delfiakaken er definitivt til størst glede for mor ... ikke snakk om at jeg baker den for ungenes skyld ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå