kinderegget Skrevet 15. desember 2008 #1 Skrevet 15. desember 2008 Magen min vokser ifra meg her, blir litt bekymret. var hos jordmor for ei uke siden, da var sf.22,5. idag målte legen det til 27,5. er i uke 25. blir henvist til hasteultralyd på sykehuset,men blir jo litt redd....noen som har opplevd liknende stort hopp på kort tid...
Underveis --> Skrevet 15. desember 2008 #2 Skrevet 15. desember 2008 Det kan faktisk hende at legen og jormor måler forskjellig. Altså, dersom jordmor hadde målt, så er det ikke sikkert målet hadde blitt så dramatisk mye høyere. Si ifra hvordan det gikk på ul da! :-)
kinderegget Skrevet 15. desember 2008 Forfatter #3 Skrevet 15. desember 2008 Takk for oppmuntringen, men tror faktisk jeg har vokst så mye. var ikke vanlig kontroll jeg var på, så jeg spurte om hun kunne måle for jeg syns selv at jeg har vokst noe veldig. har på bare noen dager begynt å kjenne at det gnager på ribbeina. skal oppdatere..... håper ikke det tar for mange dager før jeg får ultralyd...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå