Gå til innhold

dette med urte te når man er gravid?

Anbefalte innlegg

Skrevet

er det noe spesielt i forhold til å drikke dette? i mor og barn undersøkelsen var det eget punkt med dette som drikke? og annen te utenom... hvorfor det?

jeg drikker en del te om dagen da kaffe ikke smaker og det er godt med noe varmt... drikker ricola urtete for den er så god og virker godt på halsen. Er det noe i disse urtene som ikke skulle være bra for babyen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Urtete er bra det. Sort te som er smaksatt og grøn te inneholder koffein. Tror det er en spesiell urtete som ble brukt for å avslutte svangerskap i gamle dager, men den er svært sjelden. Har aldri sett den i butikken. Drikker kjerringrokk/anis/ingefær te med sitron og litt honning. Fungerer mot kvalmen. Blander den selv. Ricola, er det sånn masse som smelter og så er den tilsatt sukker?

Skrevet

den smelter ja men jeg mener det står at den ikke inneholder sukker?! er i alle fall veldig god mot halsen og har en smak jeg liker godt nå som det meste annet ikke er fristende. Liker andre urte teer også godt men er litt lei av de nå om dagen. ingefær te hjalp meg godt mot kvalmen også men nå er jeg kjempelei av den. hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...