Kliko Skrevet 15. desember 2008 #1 Skrevet 15. desember 2008 Har i en laaaaang periode nå hatt sopp i underlivet. Ser ikke ut til å bli kvitt den heller, i hvertfall ikke med hjelpe av canesten.. Soppen er ikke i skjeden heller, men rundt. Noen som vet om kremene mot sopp er til en spesiell sopp? For jeg tenker at canesten ikke funker fordi jeg kanskje har en annen type sopp? Det er sånne små hvite prikker rundt overalt ( bare ikke i skjeden), og nå har samboer fått det også. Skjønner ikke hva mer jeg kan gjøre jeg, enn å smøre meg, men er sååååå frustrerende når det aldri blir borte! Noen som vet noe som helst?? Hva som helst??
♥Kristoffer&Harald♥ Skrevet 15. desember 2008 #2 Skrevet 15. desember 2008 Hva med å dra tilbake til legen og få han til se på det.... Står jo på canesten pakka at man skal kontake legen hvis det ikke gir seg...
Gjest Skrevet 15. desember 2008 #3 Skrevet 15. desember 2008 dette kan høres ut som herpes....:S for sopp blir ikke hvite prikker etter hva jeg vet, men det gjør altså herpes. Og siden både du og samboer har dette, så er det ganske sannsynlig. sjekk hos legen:)
Kliko Skrevet 15. desember 2008 Forfatter #4 Skrevet 15. desember 2008 Men det er jo mer blemmer, og leser her at de sprekker og lager skorper. De her er ikke blemmer, man kan helt klart ikke klemme noe ut av de eller sprekke de.. hmm, håper ikke det er herpes for det får man jo ikke behandla?
Gjest Skrevet 15. desember 2008 #5 Skrevet 15. desember 2008 Herpes kommer og går, så nei, man får ikke behandlet det desverre. Men for all del, det kan jo være noe annet, har du lest på lommelegen, og dr.online og sånn eplasser? Kanskje de har mer info rundt emne?
CharlotteAmandaogOlivia Skrevet 15. desember 2008 #6 Skrevet 15. desember 2008 man kan såvisst få hvite prikker..er jeg ganske sikker på.Gå til legen din du, det finnes andre midler du kan få,men de er reseptbelagte:) Er jo så ubehaglig å gå rundt sånn da..Uff. Håper du blir kvitt det!
småsmurf Skrevet 15. desember 2008 #7 Skrevet 15. desember 2008 Har også sopp som jeg ikke blir kvitt, har gitt opp hele greia nå, legen sier at jeg sansynligvis ikke blir kvitt det før etter fødselen. Canesten, Pevaryl, ingenting hjelper. Men det verken klør eller svir, har bare den ekle hvite utfloden..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå