Gå til innhold

Forventer du at din partner ser tv sammen med deg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er sykmeldt, og to mannlige kollegaer var innom en kjapp tur i dag tidlig. Jobber sammen med masse menn, og nesten samtlige syter om at de må se på kanal fem sammen med kona fordi hun vil at de skal gjøre noe sammen.

Forventer dere det? Jeg tenker ikke på tv som en felles aktivitet. Er jeg ikke interessert, så finner jeg på noe annet. Fremstår ikke som kvalitetestid, da ser vi heller film.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

nei, jeg kan fint sitte å se på greys anatomy uten å bli holdt i hånda altså :) er det noe vi vil se begge to så er det jo koselig, men viss ikke så skal han da (eller jeg) få lov å gjøre andre ting!

film derimot, det kan være kvalitetstid innimellom :)

Skrevet

Nei, det gjør jeg iallafall ikke. Jeg foretrekker å se TV alene, med mindre han er såpass interessert at han er stille. Og det er sant og si svært sjelden vi bryr oss om de samme programmene. Kan ikke si at jeg synes at det å se på TV sammen er det samme som å gjøre noe sammen.

Skrevet

Jeg ville i hvertfall aldri utsatt min samboer for kanal FEM. Stakkars mann.

Skrevet

Eh, se tv for å gjøre noe sammen?

Det er i alle fall det siste vi gjør hvis vi skal gjøre ting sammen, hehe:)

De gangene vi ser på tv ser vi nok stort sett hver for oss. Hvis vi ikke låner en film sammen.

Nei, skal vi ha kvalitetstid sammen er det andre ting som står øverst på lista. Masse andre aktiviteter vi kan holde på med.

Skrevet

Det var akkurat det jeg trodde. Lurer på hvor mine kollegaer har plukka opp damene sine. Det er et reelt problem tydligvis.

Skrevet

Nei, herlighet....

En ting er å avtale at man skal se en film sammen, men å se på TV? I så fall er mannen her heldig, for jeg ser kun nyheter på tv egentlig.

Hadde vært betraktelig verre om jeg måtte ha sett alt han så... urk.. *hater sport på tv*

Skrevet

Ha ha ha, nei, det forventer jeg ikke. Og jeg ville aldri tvunget min stakkars mann til å se kanla fem (eller meg selv for den saks skyld).

Skrevet

Hehe:)

Neei, min sambis sitter mye foran daten.. Som er i stua, så vi er "sammen".

Men når han ser på fotball så slenger jeg meg ofte oppi armkroken hans :)

Skrevet

Nei.

Hadde gapskrattet om han hadde begynt å kreve det.

Vi ser hver for oss eller sammen.

Skrevet

Nei, ofte foretrekker jeg å se "kjærring-programmene" mine i fred.

Jeg synes ikke det er særlig kvalitet i å tvinge den ene parten til å se på noe han ikke liker. På samme måte vil jeg ha muligheten til å finne på noe annet dersom han skal se noe jeg ikke har sansen for.

Skal vi ha kvalitetstid forran tven så blir det som oftest med litt snop og en film begge har lyst til å se.

Ev. så ser vi jo programmer innimellom som begge liker og har interesse av, men å se dagsrevyen vil jeg ikke si går under kategorien "å gjøre noe sammen".

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...