mamma til to små mirakel Skrevet 15. desember 2008 #1 Skrevet 15. desember 2008 Jeg er nå i 35.uke og er inne på min 3. uke pgs sterke og mye kynnere. Livmorhalsen var noe kortere enn hva den burde (2,5 cm), men ser heldigvis ut til å ha stoppet opp. Motiverende for den meget rolige tilværelsen nå opp mot jul. Det jeg kom til å tenke på i natt er om det vil gå fortere fra fødselen starter til full åpning siden ikke livmorhalsen er så lang? Jeg vet den kan være opp mot 4-5 cm. Noen erfaringer. Hilsen rugekasse på fulltid
♥Kristoffer&Harald♥ Skrevet 15. desember 2008 #2 Skrevet 15. desember 2008 Nå er du en uke føre meg men jeg er inne på min 4 uke med sterke kynnere og rier... Livmorhalsen min har gått fra 40 mm til 2 mm i løpet av de ukene og jeg har 1 cm åpning og slimproppen har gått... Men jeg har forsatt 6 uker til fødsel.... Om det går fortere eller ei er veldig inviduelt tror jeg... Eneste jeg vet er at jeg slet med det samme på første mann når jeg skulle ha hans og i følge meg selv så tok den fødselen 4 timer og 10 min men i følge sykehuset så tok det 2 timer og 10 min.... Men jeg har jo da tatt fra jeg merket første rie og til han var ute... Uansett så er det raskt..
mamma til to små mirakel Skrevet 15. desember 2008 Forfatter #3 Skrevet 15. desember 2008 Ja, det var fort. Jeg tenker at det må jo ha en betydning at livmorhalsen er korterer. Men 2mm, har du det nå? Får du være hjemme da og hvordan er det. Synes det var veldig motiverende at det har stoppet opp, samme hvor mye jeg ønsker å orde, handle og ordne til jul. Tenk hva vi får i gave. Målet er at jenta mi ikke kommer før 2009 -dså får vi se. legen sa hun kan komme denne uken eller til treminen. Nesten litt for spennede å ikke vite. Førstemann komm fire uker før tiden med haste keisersnitt. Har med andre ord ikke noe å sammenligne med. Men det er godt å være i "sikker sone " og skulle det sette igang nå gjør de ikke noe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå