Gå til innhold

Kan jeg sende han en melding? Hva tror du?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var med en gutt hjem i helga, Han sa han skulle kjøre meg hjem dagen etterpå. Jeg derimot gikk bare derifra på morgenkvisten, uten å si hadet eller noe.. Tror dere at jeg da viste at jeg ikke var interessert, i og med at jeg bare gikk før han våknet... Jeg er jo interresert i ham, og vurderer nå å sende en melding, men vet ikke hva jeg skal skrive, og om jeg i det hele tatt skal skrive noe???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ta en sjans å skriv melding du:) Det verste som kan skje er at han ikke er interessert.

Skriv at du hadde det hyggelig,og at du har lyst å finne på noe sammen en gang. Ikke værre enn det:)

Hvis du ikke skriver går du kanskje glipp av en flott fyr.

Skrevet

Hadde jeg vært ham, ville jeg trodd at du ikke var interessert i det hele tatt, og helst ville komme det hjem så fort som mulig. Vil tro du selv ville tenkt det samme dersom det var motsatt. Men ingenting i veien for å sende ham en melding. Hadde jeg vært deg, ville jeg heller ringt, og gitt en god forklaring på hvorfor jeg stakk. Lykke til!

Skrevet

Send mld og beklag at du bare gikk, men at du hadde hatt det veldig koselig og gjerne gjentar :-)

Liker han deg, vil han bli glad for at du tar intiativ. Liker han deg ikke, vil du da få vite det og slipper mer hodebry med den mannen.

Skrevet

Å bare gå sin vei, er en rar måte å vise interesse for han.

Ring han og si: takk for en fin natt, du fikk litt fnatt og stakk, men akk, du gjentar gjerne natten, takk :)

Skrevet

Nei hadde jeg ikke gjort.......

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...