Gå til innhold

guccimama

Sessa ruger igjen...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva gjorde du med barnet de dagene du jobbet, da? Jeg prøver å pønske ut en plan for resten av småbarnstilværelsen... ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han var sammen med pappan som jobber i staten og er hjemme til halv fem:D dermed kunne jeg jobbe fra 17-21 som var helt genialt for meg da. Har en venninne som ordna seg med barnevakt den lille time det tok hennes mann å rekke hjem så hun kunne rekke jobb til fem. Ellers er det jo mange som liker å holde homeparties av ulike slag ( fins jo både interiør, barneklær, tupperware mm) bare for å få den ekstra inntekten, og litt sosialt liv utenfor hjemmet. Og om det ikke er noe man vil holde på med resten av livet så er det jo helt grei jobb bare det ene året. Syns det er FLOTT du gjør det du gjør, og du kommer ikke angre et sekund! Har gjort dette med alle tre ungene, og er superglad for det. Med de to eldste tok jeg inn 2 dagmamma barn. Supermoro det også, men da er man litt mere "fastbundet" hjemme i forhold til det første forslaget;-)

Skrevet

Har vært hjemme et år ekstra med førstemann og har ikke opptjent foreldrepenger denne gangen, så vi er vant med en inntekt. Har leieboer så får jo penger der, men hadde vært greit å spe på med enda litt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...